کد خبر: 331811
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
بازدید 179
اعضای مرکز یک کانون اردبیل به تماشای «بچه زرنگ» نشستند

همراه با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در گرامیداشت هفته ملی کودک، اعضای مرکز شماره‌ی یک کانون اردبیل به تماشای «بچه زرنگ» نشستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، به مناسبت هفته ملی کودک، مرکز شماره‌ی یک کانون اردبیل میزبان جمعی از کودکان و نوگلان این سرزمین در برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری شد.

بر اساس این گزارش در چهارمین روز از هفته ملی کودک برای ایجاد نشاط اجتماعی، تقویت رابطه والدین با کودکان و ترغیب اولیا برای مشارکت بیشتر در برنامه‌های فرهنگی و هنری، اعضای کودک و نوجوان مرکز به همراه مربیان و والدین خود در سینما قدس اردبیل به تماشا فیلم پویانمای «بچه زرنگ» پرداختند که این برنامه موردتوجه حاضران قرار گرفت.

همچنین در جشنی که روز یکشنبه ۱۶ مهرماه در این مرکز برگزار شد، برنامه‌های متنوعی ازجمله قصه‌گویی، مسابقه، پخش پویانمایی، شعرخوانی، معرفی ایام، معرفی فعالیت‌های کانون و معرفی کتاب به اجرا درآمد و مربیان مرکز، تاج‌های مقوایی بارنگ‌های شادی را که تهیه‌کرده بودند به کودکان هدیه دادند و کودکان، آن‌ها را بر سر گذاشتند.

اعضای مرکز یک کانون اردبیل به تماشای «بچه زرنگ» نشستند

گفتنی است، در هفته ملی کودک، نمایشگاهی از آثار نقاشی، سفال و خوشنویسی اعضای مرکز نیز باهدف تشویق به فعالیت‌های هنری و نیز انگیزه بخشی به این هنرمندان کوچک در جهت استمرار فعالیت‌هایشان در این مرکز، بر پا شد.

در این نمایشگاه در بخش نقاشی و سفال بیش از دویست اثر و در بخش خوشنویسی نیز چهل‌وچهار اثر خط تحریری نستعلیق و بیست اثر خط نستعلیق با قلم که توسط اعضای مرکز تحریر شده بود جهت بازدید علاقه‌مندان به نمایش گذاشته شد.

کیوان باقلاچی کارشناس آفرینش‌های هنری کانون استان در آیین گشایش این نمایشگاه در نشستی صمیمی با اعضای کارگاه‌ها با آن‌ها گفتگو و بر ممارست، تمرین و تلاش هنرمندان در راهی که انتخاب کرده‌اند، تأکید کرد و در ادامه مربیان کارگاه‌های هنری و خوشنویسی مرکز اهداف و چگونگی اجرای کارگاه‌های خود در فصل پاییز را برای اعضا و اولیای حاضر در این مراسم تشریح کردند.

اعضای مرکز یک کانون اردبیل به تماشای «بچه زرنگ» نشستند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =