مرکز الگوی تربیتی و فرهنگی هنری شماره‌ی ۴ کانون اردبیل در هفته ملی کودک روزهای پرباری را سپری کرد

مربی مسئول مرکز الگوی تربیتی و فرهنگی هنری شماره‌ی ۴ کانون اردبیل اجرای مراسم جشن، برپایی نمایشگاه آثار اعضا، برگزاری دوره امداد نجات و کارگاه‌های مختلف هنری و ادبی را از برنامه‌های مرکز در طول هفته ملی کودک عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، فاطمه حیدری مربی مسئول مرکز شماره ۴ کانون اردبیل، در گزارش خود از برنامه‌های مرکز در گرامیداشت هفته ملی کودک، گفت: روز سه‌شنبه ۱۸ مردادماه سال ۱۴۰۲ هم‌زمان با چهارمین روز از هفته‌ی ملی کودک، تعداد ۵۰ نفر از دانش آموزان دبستان پسرانه‌ی شهید بهنام یوسفی در جشن و میهمانی کانون مرکز ۴ اردبیل شرکت کرده و به شادی پرداختند.

وی اظهار داشت: در این جشن که با شعار «کودکی بهتر، زندگی بهتر» برگزارشده بود، ضمن پخش پادکست کانون پرورش فکری با عنوان «نگاهی به تاریخچه‌ی شکل‌گیری روز جهانی کودک» و خوانش پیمان‌نامه‌ی حقوق کودک با استفاده از پرسش و پاسخ مطالبی را در این مورد برای دانش آموزان ارائه شد.

مرکز الگوی تربیتی و فرهنگی هنری شماره‌ی ۴ کانون اردبیل در هفته ملی کودک روزهای پرباری را سپری کرد

این مسئول مرکز در ادامه از معرفی فعالیت‌های کانون و ثبت‌نام کارگاه‌های فصل پاییز در این برنامه خبر داده و از پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های قصه گوی اعضا برای شرکت در بیست و پنجمین جشنواره‌ی دعوت به عمل آمد.

حیدری تصریح کرد: قصه‌گویی از داستان «این هم پول ماهی»، پخش کلیپ و پویانمایی، اجرای مسابقه جورچین و پخش آهنگ‌های شاد، اهدای جوایز و بازدید از نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی، هنری فصل تابستان از دیگر برنامه‌های اجراشده در این روز بود.

مربی مسئول مرکز ۴ کانون اردبیل با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه‌ی «کودک امدادگر» در این مناسبت، اظهار داشت: پیش از ظهر روز پنج‌شنبه بیستم مهرماه ۱۴۰۲ با حضور بیش از ۶۰ نفر از اعضا و اولیا در سالن سینمای مرکز دوره امداد و نجات برگزار شد که در این برنامه هاجر عزیز زاده، امدادگر سازمان هلال‌احمر شهرستان اردبیل برای آشنایی اعضای کودک و نوجوان با کمک‌های اولیه مبتنی بر نیازهای محلی به‌خصوص در مواقع اورژانسی از قبیل گازگرفتگی، سوختگی، خفگی، زلزله و سایر موارد برای اعضا نکاتی را ارائه کرد.

مرکز الگوی تربیتی و فرهنگی هنری شماره‌ی ۴ کانون اردبیل در هفته ملی کودک روزهای پرباری را سپری کرد

وی خاطرنشان کرد: در پایان این ویژه‌برنامه ضمن پذیرایی، حاضرین از نمایشگاه فصلی که باهمت مربیان در سالن مطالعه‌ی این مرکز برپاشده و دستاورد اعضا در کارگاه‌های تخصصی فصل تابستان ازجمله نقاشی، خوشنویسی، طراحی و کاردستی را به نمایش گذاشته بود، بازدید کردند.

گفتنی است، مربیان کارگاه‌های ادبی و هنری مرکز نیز در هفته ملی کودک با اجرای برنامه‌های مختلف از اعضای کودک و نوجوان میزبانی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =