نشست صمیمانه مدیر کل کانون البرز با مربیان کارگاه‌های تخصصی/ توجه به اثر تربیتی در کارگاه‌های فرهنگی، هنری از اولویت‌هاست

مربیان کارگاه‌های تخصصی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، با مدیر کل کانون استان نشست صمیمانه برگزار کردند؛ مدیر کل کانون در این نشست بر اهمیت اثر تربیتی بر کودکان و نوجوانان سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی  اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، زینب عاشری، مدیر کل کانون البرز در سخنانی در  این نشست که صبح روز دوشنبه ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۲ برگزار شد،ضمن قدر دانی   از تلاش‌های مربیان  آزاد کانون در حوزه‌ی برگزاری کارگاه‌های تخصصی شهریه‌ای، از آنان خواست  که در رابطه با فضای کارگاهی که در اختیارشان قرار می‌گیرد، مسؤول بااشد و به جهت اثرگذاری تربیتی روی کودکان و نوجوانان مرتب کردن فضای کارگاه را به اعضا بیاموزند.

رعایت شئونات اسلامی و فرم پوشش آراسته برای مربیان دیگر نکته‌ی مهمی بود که مدیر کل کانون البرز به مربیان این بخش بیان کرده و از آنان خواست تا در رعایت اصول ظاهری و رفتاری کوشش کرده و سعی کنند بهترین الگو برای کودکان و نوجوانان باشند.

همکاری با همکاران کانون و مسؤول مرکز و بازتاب رسانه‌ای از فعالیت‌هادیگر موردی بود که مورد تاکید مدیر کل کانون البرز قرار گرفت.

این مقام مسؤول از همکارانش خواست با برگزاری نمایشگاه، جشنواره‌های تلفیقی و ساختت ویدیو کلیپ از فعالیت‌ها فضایی را فراهم کنند که مردم و به ویژه خانواده‌های اعضا در جریان فعالیت‌ها و روند اجرای کار قرار گیرند.

مربیان کارگاه های تخصصی کانون با اشاره به نقش این محیط در زندگی شخصی و هنری شان از مجموعه همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز قدردانی کرده و نظرات، دغدغه‌ها و مسائل خود را با مدیر کل و جمعی از کارشناسان کانون استان، مطرح کردند. 

نشست صمیمانه مدیر کل کانون البرز با مربیان کارگاه‌های تخصصی/ توجه به اثر تربیتی در کارگاه‌های فرهنگی، هنری از اولویت‌هاست

گفتنی است کارگاه‌های تخصصی کانون ویژه‌ی گروه سنی ۴ تا ۱۸ سال به صورت فصلی در مراکز کانون البرز، برگزار می‌شود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =