کد خبر: 331984
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
بازدید 71
نشست صمیمانه با اعضای قدیمی کانون استان مرکزی

از ویژه برنامه های هفته ملی کودک نشست صمیمانه با اعضای قدیمی کانون پرورش فکری استان مرکزی با عنوان "کودکان دیروز" برگزار شد .

به مناسبت هفته ملی کودک با دعوت از اعضای قدیمی کانون پرورش فکری استان مرکزی با عنوان ویژه برنامه "کودکان دیروز"  روز پنجشنبه ۲۰ مهرماه ۱۴۰۲ در سالن آمفی تئاتر اداره کل واقع در پارک شهر با حضور احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی و کلیه همکاران اداره کل و مراکز کانون شهر اراک برگزار شد .

نشست صمیمانه با اعضای قدیمی کانون استان مرکزی

 اعضای قدیمی کانون با حضور در این نشست صمیمانه در کنار مربیان خود به خاطره گویی و اجرای برنامه ویژه یاد و خاطرات گذشته در کانون را تداعی کردند.

از کودکان دیروز که اکنون دارای تخصص و مهارت ویژه‌ای در زندگی‌شان هستند، خواستند تا از تاثیر و نقش کانون در زندگی‌شان سخن بگویند.

 پخش سرود کانون و تشکیل گروه سرود اعضای قدیمی و همخوانی سرود کانون و همچنین پخش کلیپ فعالیت‌های اعضا در سالهای دور به همراه عکس های قدیمی از کانون یاد آور لحظات دوران کودکی و جوانی مربیان بود .

نشست صمیمانه با اعضای قدیمی کانون استان مرکزی

در انتهای برنامه ازسال‌ها تلاش "فائقه جمشیدیان" مربی مسئول مراکز کانون اراک " همکار بازنشسته و فرزانه کانون که تازگی به افتخار بازنشستگی نایل شدند توسط مدیر کل کانون پرورش فکری استان مرکزی در حضور شاگردان قدیم تجلیل و قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =