کد خبر: 332045
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
بازدید 103
تجمع اعضای کانون لرستان درحمایت از کوکان مظلوم غزه

اعضا، مربیان، مدیر کل و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان به منظور محکومیت جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان «المعمدانی» غزه در کنار قلعه فلک‌الافلاک خرم آباد تجمع کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان به همراه مربیان، مدیر کل و کارکنان کانون استان همراه و هم صدا با سایر اقشار در محکومیت جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان «المعمدانی» غزه در کنار قلعه فلک‌الافلاک خرم آباد تجمع کردند.
در این تجمع کودکان ونوجوانان عضو کانون پرورش فکری به همراه مردم غیرتمند با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از سازمان‌های بین المللی و حقوق بشری خواستند که ضمن هوشیاری در برابر این رژیم و جنایات هولناک، سکوت را کنار گذاشته و با محکومیت صریح و قاطع اقدامات ددمنشانه این رژیم سفاک، حمایت خود را ازکودکان مظلوم و مردم بی گناه غزه به عمل آورند.

 

تجمع اعضای کانون لرستان درحمایت از کوکان مظلوم غزه

بیانیه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان برای کودکان غزه
به نام خداوند کودکان
کودکان غزه ؛ کودکان مظلوم زیر آوار بمب و موشک اهریمنی به نام اسرائیل
حملات وحشیانه اسرائیل به سرزمین فلسطین یک برنامه‌ی جنایتکارانه است. این رژیم غاصب به دنبال نسل کشی و پاکسازی قومی سرزمین فلسطین است. غزه‌ی بی‌دفاع آماج بمباران‌های هوایی است و در مقابل چشم محافل حقوقی دنیا کشته می دهد.
بیمارستان‌ها مملو از مجروح و در محاصره کامل غذایی، دارویی، بدون برق، بدون آب و بی هیچ امکانی برای ادامه‌ی حیات است.در نتیجه ی حملات ارتش رژیم صهیونیستی نزدیک به ۳۰۰۰ فلسطینی در غزه به شهادت رسیده‌اند و بیش از ۱۲۵۰۰ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند. افراد بیشماری هم زیر آوارها مدفون اند!
سازمان بین المللی نظارت بر حقوق بشر اعلام کرده ارتش اسرائیل دست به قتل عام اهالی غزه زده و روزانه ۱۰۰ کودک فلسطینی را می‌کشد و تاکید کرده امکان خروج بسیاری از اجساد وجود ندارد. هلال احمر فلسطین، شرایط غزه را بحرانی اعلام کرده  و خواستار گشایش گذرگاههای ارتباطی مسدود شده توسط اسراییل شده است.
 غزه حتی آب آشامیدنی ندارد!
هیچ انسان آزاده‌ای نمی‌تواند امروز ساکت باشد. امروز وجدان های بیدار، سکوت در برابر این نسل کشی را برنمی تابند.
ما کودکان و نوجوانان می دانیم که خانه های کودکان غزه بمباران شده است، اسباب بازی هایشان بوی خون و باروت گرفته، مدرسه هاشان با موشک های دشمن آوار شده است و خیلی هاشان مظلومانه و بی دفاع شهید شده اند و همه ی این ها حاصل جنگ افروزی اهریمنی چون اسرائیل تبهکار است.
قلب ما برای شما و تمام کودکانی که قربانی زیاده خواهی و ظلم هستند، می تپد و همیشه دشمن کسانی هستیم که خانه و کاشانه شما را ویران و به سرزمین شما حمله کرده اند. می دانیم که لباس هایتان به رنگ خون درآمده اند و آسمان تان رنگ دود گرفته است؛ اما بدانید وطن از آن شماست و پیروزی از آن شما.

تجمع اعضای کانون لرستان درحمایت از کوکان مظلوم غزه

تجمع اعضای کانون لرستان درحمایت از کوکان مظلوم غزه


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =