کد خبر: 332060
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
بازدید 110
فضای مدارس جیرفت کهکشانی شد

انجمن نجوم «اندرومدا» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جیرفت در هفته جهانی فضا دانش‌آموزان مدارس شهرستان را با دنیای نجوم آشنا کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، همزمان با گرامی‌داشت هفته جهانی فضا و هفته ملی کودک انجمن نجوم «آندرومدا» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان جیرفت به سراغ مدارس شهر رفت و دانش‌ آموزان را با موضوع فضا و فضانوردی آشنا کرد.

این در حالی است که، به این مناسبت و با هدف آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با علم نجوم، فضا و فضانوردی، ساره واحدی مربی نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جیرفت در مدارس مختلف شهرستان حضور پیدا کرد و برنامه‌هایی چون ارایه مطالب علمی با موضوع فضا و ماموریت‌های مهم فضایی، پخش فیلم‌ها و کلیپ‌هایی با موضوع فضا، سفر به فضا و زندگی در فضا برگزار کرد.

 پاسخگویی به سوال‌های بی‌شمار دانش‌آموزان کنجکاو و تشنه یادگیری درباره گستره کهکشان‌ها و معرفی انجمن نجوم جیرفت و فعالیت‌های کانون پرورش فکری جیرفت قسمت بعدی این بازدیدها بود.

یادآور می‌شود دانش‌آموزان دبیرستان دوره اول پسرانه «علی‌ابن‌ابی طالب (ع)»، دبیرستان دوره اول دخترانه «مصطفی خمینی»، دبیرستان دوره اول دخترانه گیلانی پور و همچنین دبستان روستای حسین‌آباد دهدار در حاشیه شهرستان جیرفت همزمان در هفته جهانی فضا و هفته ملی کودک از خدمات انجمن نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جیرفت استفاده کردند.

فضای مدارس جیرفت کهکشانی شد

فضای مدارس جیرفت کهکشانی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =