حضوراعضا و کارکنان کانون استان کردستان در راهپیمایی  ضد جنایات رژیم کودک کش اسرائیل

درپی جنایت ددمنشانه و هولناک رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی در کشتار مردم بی دفاع و بمباران بیمارستان (المعمدانی) در غزه،اعضا،مدیرکل، کارکنان و مربیان کانون پروزش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان به همراه مردم شریف سنندج به صورت خودجوش امروز پنجشنبه مورخ 27 مهرماه در محل میدان آزادی اقدام به تجمع و راهپیمایی نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، اعضا،مدیرکل، کارکنان و مربیان کانون پروزش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان به همراه مردم شریف سنندج در محکومیت جنایت وحشیانه سه شنبه شب رژیم صهیونیستی و قتل عام تعداد زیادی از مردم مظلوم غزه در بیمارستان المعمدانی، راهپیمایی کردند.

اعضا،مدیرکل، کارکنان و مربیان کانون پروزش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان به همراه مردم انقلابی سنندج روز پنجشنبه در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی و شهادت صدها فلسطینی در بیمارستان المعمدانی غزه، در میدان آزادی این شهر تجمع و تا میدان انقلاب راهپیمایی کردند.

"مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا"، "ای رهبر آزاده آماده ایم آماده"، "وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند جوابم دهد"، "اسراییل نابود است فلسطین پیروز است"، "این رژیم پوشالی در حالت سقوط است" شعارهایی بود که مردم سنندج و "مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا"، "ای رهبر آزاده آماده ایم آماده"، "وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند جوابم دهد"، "اسراییل نابود است فلسطین پیروز است"، "این رژیم پوشالی در حالت سقوط است" شعارهایی بود که مردم سنندج در راهپیمایی پرشور امروز، با آن، انزجار خود از رژیم صهونیستی و حمایت از فلسطین به نمایش گذاشتند.  در راهپیمایی پرشور امروز، با آن، انزجار خود از رژیم صهونیستی و حمایت از فلسطین به نمایش گذاشتند.

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیر انسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

اشغالگران صهیونیست شامگاه سه شنبه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از یکهزار فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =