برگزیدگان مهرواره استانی نمایشنامه‌خوانی و خاطره‌گویی"روایت سبز" معرفی شدند

مهرواره استانی نمایشنامه‌خوانی و خاطره‌گویی"روایت سبز" با اعلام گروه‌ها و اسامی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد این مهرواره با مضامین ایثار و شجاعت و آزادگی ، عاشورایی ،مدافعان حرم و روایت رزمندگان با نقش‌آفرینی نوجوانان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و معاونت فرهنگی هنری سپاه شهرستان بویراحمد برگزار شد .

کارشناس آفرینش های هنری کانون کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: مهرواره "روایت سبز" با رونمایی از پوستر مهرواره در تیر ماه مصادف با ویژه برنامه روز ادبیات ملی و توجه به ادبیات دفاع مقدس آغاز به فعالیت نمود .

فرشته حق نظری اظهار داشت: مهرواره در سه بخش نمایشنامه‌خوانی ،طراحی و اجرای بروشور و بخش خاطره‌گویی با تدوین و ارسال شیوه‌نامه مدون به جامعه هدف با برگزاری نشست تخصصی آموزشی به صورت مجازی اطلاع رسانی و اجرا شد.

وی گفت: در بخش نمایشنامه‌خوانی هفت اثر به مرحله نهایی مهرواره راه پیدا کردند که بنا به رای هیات داوران در این بخش در مرحله نهایی گروه نمایش "دوستان خوب "از انجمن هنرهای نمایشی استان به عنوان گروه برگزیده و گروه نمایش "جوانه و سنگ "از مرکز شماره یک شایسته تقدیر شناخته شد و ازحضور گروه نمایش شهرستان لیکک تقدیر به عمل آمد .

حق نظری ادامه داد: بنا به رای هیات داوران ایلدخت منصوری از نمایش "دوستان خوب " به عنوان نقش‌خوان برتر شناخته شد .

وی افزود: در بخش خاطره گویی نیز  بنا به رای هیات داوران آقایان خدایار فتاحیان، شیروان کریمی ،غلامحسن نجاتبخش به عنوان برگزیدگان این بخش معرفی شدند.

گفتنی است:داوران بخش نمایشنامه‌خوانی ، طراحی و اجرای بروشور، وحید محمدخانی کارگردان‌ونویسنده و فرشته حق‌نظری کارشناس آفرینش‌های هنری کانون استان و داوران بخش خاطره‌گویی نیز سرهنگ پاسدار محمد صادقی ،سروان پاسدار سعید صفری نژاد،سروان پاسدار محسن رشیدی نژاد به عهده داشتند.

 هیات داوران در بخش هنرهای تجسمی مهرواره در بخش طراحی و اجرای بروشور انتخابی نداشت. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =