کد خبر: 332172
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
استان گلستان میزبان تماشاخانه سیار کانون شد

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری از روز شنبه ۲۹ مهر میهمان کودکان و نوجوانان در استان گلستان شده و قرار است به مدت سه روز، با اجرای نمایش «ماجرای گله‌ی من» در شهرهای گمیشان و مراوه تپه خاطرات خوشی برای بچه‌ها رقم بزند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این گروه نمایشی صبح شنبه در جمع کودکان و نوجوانان شهر گمیشان و روستای خواجه نفس و عصر همان‌ روز در جمع بچه‌های سیمین‌شهر حاضر شدند و نمایش «ماجرای گله‌ی من» را اجرا کردند که مورد استقبال بچه‌ها قرار گرفت.

نمایش «ماجرای گله‌ی من» صبح روز یکشنبه ۳۰ مهر در شهر مراوه تپه با ایجاد فضایی شاد برای کودکان و نوجوانان اجرا شد و در ادامه در روستاهای مرزی گرگ دره، قره‌گل غربی و قره‌گل شرقی نیز اجرا خواهد شد.

گروه تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری پیام‌های آموزشی خود را به صورت غیرمستقیم در قالب اجرای نمایش به کودکان و نوجوانان انتقال می‌دهد.

برهمین اساس این تماشاخانه در قالب یک تریلی مجهز به پخش فیلم و اجرای تئاتر، روزهای ۲۹ و ۳۰ مهر ۱۴۰۲ در شهر گمیشان و روستاهای اطراف اجرا داشت و ۱ آبان در شهر و روستاهای اطرف مراوه‌تپه حضور خواهد داشت و برای علاقه‌مندان به اجرای برنامه می‌پردازد.

مهم‌ترین هدف حضور این تماشاخانه‌ی سیار، اجرای ویژه برنامه در مناطق کم‌برخوردار استان است.

تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در مناطق مختلف کشور برای کودکان و نوجوان برنامه‌های فرهنگی از جمله قصه‌گویی، تئاتر، نمایش و فیلم‌ سینمایی اجرا می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =