کد خبر: 332193
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
مجموعه کتاب‌های «گام‌های نخستین» بازنشر شد

مجموعه چهارجلدی «گام‌های نخستین» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور ‌بین‌الملل کانون، مجموعه‌ی چهار جلدی «گام‌های نخستین» لوحه‌هایی بر اساس کتاب «روش تدریس آمادگی» ثمینه باغچه‌بان است که به قلم شعله دولت‌آبادی و سیمین‌دخت مشکور برای نخستین بار در سال ۱۳۶۹ برای گروه سنی چهار سال به بالا منتشر شده است.

در مقدمه‌ی این کتاب آمده است: «یکی از شیوه‌های متداول آموزشی در کلاس‌های آمادگی استفاده از لوحه‌هایی است که برای آموزش مفاهیم مختلف به کودکان تنظیم شده است. در این لوحه‌ها مفاهیم مختلف با استفاده از تصویر آموزش داده می‌شود. اولیا نیز مانند مربیان می‌توانند روش استفاده از این لوحه‌ها را بیاموزند و شخصا به کودکان خود آموزش دهند. لوحه‌های این کتاب بر اساس کتاب روش تدریس آمادگی ثمینه باغچه‌بان تنظیم شده است، با این تفاوت که هر ‌لوحه‌ی کتاب مزبور را به چندین لوحه گسترش داده‌ایم.»

گفتنی است در هر بخش از این کتاب‌ها هدف اصلی و فرعی لوحه، روش کار و سوال‌هایی برای پرسش از خردسال مطرح شده است تا علاوه بر مربیان، والدین و اعضای خانواده‌ی خردسالان در شهرها و روستاهای دور نیز بتوانند از شیوه‌های آموزشی این کتاب بهره ببرند.

تصویرگری مجموعه «گام‌های نخستین» را علی اصغرزاده بر عهده داشته است و از لحاظ موضوعی در قالب آموزش قبل از مدرسه و شعر کودکان قرار می‌گیرد.

برهمین اساس «گام‌های نخستین۱» چاپ ۲۵، «گام‌های نخستین۲» چاپ ۲۳، «گام‌های نخستین۳» چاپ ۱۹ و «گام‌های نخستین۴» به چاپ ۱۴ رسیده است.

این کتاب‌ها در قطع رحلی است و مجموعه چهارجلدی آن با تخفیف ۱۵درصدی به قیمت ۱۴۷هزار و ۶۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

علاقه‌مندان می‌توانند این مجموعه را از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور و پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون به نشانی Digikanoon.ir تهیه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =