پیشکسوتان کانون گنجینه‌ای برای شناخت آسیب‌ها و توسعه‌ی فعالیت‌ها هستند

مدیر کل کانون البرز از پیشکسوتان کانون به عنوان گنجینه‌ای برای شناخت آسیب‌ها و توسعه‌ی فعالیت‌ها یاد کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز  صبح روز دوشنبه اول آبان ماه ۱۴۰۲اولین نشست هیئت اندیشه ورز پیشکسوتان کانون البرز به ریاست زینب عاشری، مدیر کل کانون استان در اتاق جلسات این اداره کل برگزار شد.

عاشری در ابتدای این نشست ضمن ابراز خرسندی بسیار از حضور در  جمع پیشکسوتان کانون استان گفت  من خودم را عضو کوچکی از مجموعه‌ی کانون  می‌دانم و به استفاده از تجربیات شما عزیزان و مسیری که پیموده‌اید اعتماد دارم و  معتقدم  با استفاده از این تجربیات می‌توان تا حد زیادی جلوی اشتباهات و   آزمون و  خطا را گرفت.

 این مقام مسؤول ادامه داد  خوشحالم که در استان البرز کسانی را داریم که سابقه طولانی دارند و اعضای قدیمی خانواده کانون هستند و تجربه‌ی این  عزیزان را قدر  نهاده و به آسیب شناسی و نکاتی که آنها می‌گویند بسیار توجه  خواهم کرد.

وی افزود ما بر اساس مسائلی که شما طرح می‌کنید بوم ویژه‌ی ابن مسائل را ایجاد کرده و تمام موارد را احصا و راه حل‌های پیشنهادی را مطرح و اجرا می‌کنیم.

مدیر کل کانون البرز افزود تغییرات را در سطح استان در بخش خط مشی گذاری و  سیاست گذاری برای برنامه‌های کلان استانی به کار برده و در حد توان پیشنهادات  پروژه‌ها را در سطح  ملی نیز به مقامات ارشد کانون ارایه خواهیم کرد.

رییس جلسه هدف از برگزاری این نشست را ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های کانون استان عنوان کرده و خطاب به پیشکسوتان  کانون استان گفت  شما را گنجینه‌ای برای شناخت آسیب‌ها و اجرای فعالیت‌های بهتر می‌دانم .

وی گفت این جلسات می‌تواند ما را در رسیدن به پاسخ برخی سوالات از جمله چرا مراجعه اعضا به کانون کم شده و چرا مربیان کانون بی‌انگیزه هستند را به ما بدهد.

 در ادامه‌ی این نشست فرزانه عطار صحراگرد، فریبا فروزانفر، طاهره گرمسیری، فاطمه علیپور و میترا فرهادیان از همکاران بازنشسته و با سابقه‌ی کانون البرز  به معرفی خود و سوابقشان پرداخته در خصوص مشکلات و آسیب‌های فعلی کانون و شیوه ی جذب مربیان در گذشته، نکاتی را عنوان کردند.

 توجه به کمیت و کیفیت  فعالیت‌ها در کنار یکدیگر، توجه ویژه به مربیان و ایجاد فضای امن و آرام برای آن‌ها،  دیده شدن مربیان  در قالب استفاده از مشوق‌ها، توجه به امکانات رفاهی  و برگزاری اردوهای خانوادگی ویژه‌ی همکاران، استفاده از اعضای قدیمی کانون و دعوت  از آنان، استفاده از اقدام پژوهی‌های انجام شده، توجه به مسائل مختلف مربیان، ضرورت توجه مسوولان به چگونگی برنامه‌ریزی فعالیت‌ها و گزینش مربیان  از نکاتی بود که در این نشست مطرح شد.

 در پایان حاضران لوح همکاری  خود به عنوان مشاور و عضو هیئت اندیشه ورز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز را  از مدیر کل کانون استان دریافت کردند.

قرار است این جلسات به صورت مستمر برگزار و هر چند جلسه به موضوعات خاصی اختصاص داشته و راهکارهایی را برای بهبود فعالیت‌ها دنبال کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =