کد خبر: 332246
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
جلسه هماهنگی اجرای نمایش دوربین جادویی در سنندج برگزار شد

جلسه هماهنگی اجرای نمایش دوربین جادویی در سنندج با حضور ادارات آموزش و پرورش، جهاد دانشگاهی، شرکت آب منطقه ای ، شرکت توزیع نیروی برق استان، محیط زیست، منابع طبیعی دیروز دوشنبه اول آبان ماه در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمویم اداره کل کانون استان کردستان، در ابتدای این جلسه مدیر کل کانون استان کردستان درسخنانی گفت: تربیت نسل جوان یکی از وظائف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و کانون در هر برهه‌ای واقعا می‌تواند نقش ویژه‌ای را در پرورش نسل جدید ایفا کند، سرمایه بسیار گران‌بهایی به نام کودک و نوجوان در اختیار ما قرار دارد که با پرورش درست آنها می‌توانیم آینده بهتری را برای ایران رقم بزنیم.

حمیدرضا گوهری افزود: کانون کتابخانه محور است و معتقد هستیم که بچه ها حتما باید کتاب های خوب را مطالعه کنند.

وی در ادامه با اشاره به اجرای نمایش دوربین جادویی خواستار حمایت ادارات از اجرای این نمایش شد و خاطرنشان ساخت: اجرای نمایش دوربین جادویی که با نقش آفرینی  20 دانش آموز در راستای حفظ محیط زیست، مصرف انرژی و حفاظت از آب های زیرزمین و دریاها در سه پرده اجرا خواهد شد.

گوهری همچنین گفت: نمایش و تاتر تنها هنری است که چهره به چهره، نفس به نفس و بدون واسطه با مخاطب خود ارتباط برقرار می کند و تاثیر می گذارد.

و افزود: در این میان هنر تئاتر به دلیل ارتباط زنده، مستقیم و بی واسطه با کودکان و نوجوانان بیشترین نقش را در تربیت خلاقیت های فردی و اجتماعی آنها دارد.

در ادامه این جلسه هر کدام بهار لطفافطیان و هر کدام  از حاضرین به بیان نکته نظرات خود پرداختند و حمایت خود از اجرای این نمایش را اعلام کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =