نمایش «استخوان ماهی جادویی» در فرهنگسرای ارسباران به روی صحنه می‌رود

نمایش عروسکی «استخوان ماهی جادویی» از تولیدات مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فرهنگسرای ارسباران به روی صحنه می‌رود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش از تولیدات مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در راستای طرح تناوبی تئاتر بر روی صحنه فرهنگ‌سرای ارسباران اجرا می‌شود.

در خلاصه نمایش عروسکی «استخوان ماهی جادویی» آمده است: سارا فرزند بزرگ پادشاه و ملکه است و ۱۸ خواهر و برادر دارد. حقوق پادشاه کفاف مخارج زندگی را نمی‌دهد. ملکه هم بیمار است. فرشته از سارا می‌خواهد تا با استخوان ماهی‌ای که در اختیارش هست آرزویی کند تا برآورده شود... اما نظر سارا چیز دیگری است.

نمایش «استخوان ماهی جادویی» در فرهنگسرای ارسباران به روی صحنه می‌رود

عوامل این نمایش عبارتند از: نویسنده: منوچهر اکبرلو. طراح و کارگردان: احسان مجیدی، آهنگساز: بهنام رحیمی، شاعر: محمدرضا کوهستانی، طراح عروسک و اکسسوار: پریا علیمحمدی، طراح صحنه و ساخت دکور: علیرضا حسین‌پور، طراح لباس: پریا علیمحمدی، طراح نور: محمدرضا شاملو فرد، دستیار کارگردان: الهام مشتاقی، منشی صحنه: فاطمه سادات حسینی، طراح پوستر و بروشور: نازنین یزدانی، نقاشی دکور: پریا علیمحمدی، مدیرصحنه: ایلیا مجیدی، عکاس: زهرا نصراله، دوخت لباس: مژگان برند و سارا نظریان، بازیگران: پریسا مشکانی و احمد خیرآبادی، روابط عمومی و تبلیغات: تئاتر کودک ببین (ریحانه مطهری).

نمایش «استخوان ماهی جادویی» در فرهنگسرای ارسباران به روی صحنه می‌رود

«استخوان ماهی جادویی» آبان و آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۰ در فرهنگسرای ارسباران به نشانی تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا، فرهنگسرای ارسباران، سالن استاد ذوالفقاری به روی صحنه می‌رود.

طرح تناوبی تئاتر در راستای درخواست مراکز استان‌ها و با نظارت مستقیم مرکز تولید تئاتر کانون از میان تولیدات این مرکز اعزام و اجرا می‌شود. نمایش‌های شرکت کننده در این طرح به صورت اجرای صحنه‌ای در سالن‌های شهر تهران و سالن‌های مراکز استان‌ها یا بر روی تماشاخانه سیار کانون در مناطق مختلف استان‌ها اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان به دیدن این نمایش می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند و برای هماهنگی با شماره‌های ۸۸۹۶۶۱۱۹، ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ و ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲ تماس بگیرند.

یادآوری می‌شود نمایش «همه بگید سیب» به کارگردانی شراره طیار از روز سه‌شنبه ۲ آبان ساعت ۱۸ به روی صحنه مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =