نشست هم افزایی و هماهنگی اکران انیمیشن بچه زرنگ در کانون هرمزگان

با حضور مدیرکل و سینمادارن و تیم اکران بچه زرنگ در کانون هرمزگان جلسه هم افزایی و هماهنگی این فیلم به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان در ابتدای این جلسه با اشاره به آغاز اکران این فیلم در هفتم مهرماه در شهر بندرعباس و استقبال ۸۰۰۰ نفری از این انیمیشن در این شهر گفت: یکی از جذابترین، ارزانترین و لذت بخش ترین تفریح دیدن فیلم و انیمیشن برای کودکان است.این انیمیشن در عین حال ارزش هایی را با خود همراه دارد که آن را به کودکان ونوجوانان القا می کند اگر قرار است که سبک زندگی خاصی را برای کودکان معرفی کنیم باید یه جایگزین مناسبی برای آن داشته باشیم.

پشتکوهی به اهمیت تماشای این انیمیشن برای کودکان ونوجوانان پرداخت و گفت: به جرات می توان گفت انیمیشن بچه زرنگ یه جایگزین و امکان بسیار مناسب می باشد که ما بتوانیم آن چیزی که در کشور دنبالش هستیم را به کودکان ونوجوانان معرفی کنیم.این انیمیشن دارای جلوه های ویژه و کیفیت تصویربسیار بالای است که با انیمیشن های بزرگ دنیا رقابت می کند و با ارزش ها و رویکرد ایرانی - اسلامی مانند حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از انقراض حیوانات و با پایان بندی جذاب با موضوع امام رضا (ع) است که ضرورت دارد همه کودکان ونوجوانان این انیمیشن را تماشا کنند.

مدیرکل کانون هرمزگان با اشاره به این موضوع که استان هرمزگان توانسته جز پر مخاطب ترین استان در اکران این فیلم باشد گفت: این انیمیشن در صورتی می تواند به عنوان یک تولید ملی معرفی شود که مورد استقبال زیادی از مردم قرار گیرد و این لازمه این است که با همکاری و مشارکت تعداد کثیری از کودکان ونوجوانان بتوانند فیلم را تماشا کنند.و خدار ا شاکریم که استان هرمزگان توانسته به عنوان چهار استان برتر در اکران این فیلم قرارگیرد.

وی از اکران این فیلم بزودی در شهرهای بندرلنگه و کیش خبرداد و همچنین گفت: در آینده این فیلم درسایر شهرها و حتی مناطق کم برخوردارنیز اکران خواهد شد. گفتنی است، در این نشست تیم اکران فیلم «بچه زرنگ» و سینماداران در خصوص رفع موانع و مشکلات اکران این فیلم در سینما ها با هم به گفتگو نشستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =