کد خبر: 332277
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱
بازدید 141
دوره آموزش pop up در کانون استان ایلام برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام، به همت واحد اسیتژ کانون مرکز و کارشناسی آموزش و پژوهش کانون استان، دوره آموزشی پاپ آپ، روز سه شنبه دوم آبان ماه با تدریس ابراهیم شاکری در مجتمع شهدای کانون شهر ایلام برگزار شد.

ملوک هاشمی معاون فرهنگی کانون استان در آئین افتتاحیه این دوره ضمن تقدیر از حضور اساتید دوره ابراز امیدواری کرد که این دوره ها استمرار پیدا کند و مربیان از محتوای آن در کاربردی کردن فعالیت های کانون استفاده کنند.

وی ادامه داد: اثرات دوره های آموزشی کانون می بایست در افزایش خلاقیت مربیان و بالابردن انگیزه های کاری و هم چنین جذب و افزایش پایدار سازی اعضا منجر شود.

در ادامه مهری نقی پور کارشناس واحد اسیتژ کانون ضمن سپاس از همکاری و همراهی کانون استان ایلام  ابراز امیدواری کرد که دوره pop up در استان ها فراگیر و عمومی شود و تمام مربیان و کارشناسان از این دوره استفاده کنند.

در این دوره معاون فرهنگی؛ کارشناسان آموزش و پژوهش و هنری،مسئولین مراکز،مربیان فرهنگی، هنری، سیارروستایی و کتابخانه پستی مراکز کانون استان حضور داشتند.

این دوره یکروزه در دو نوبت صبح و بعدازظهر مخاطبان با تعاریف پاپ آپ آشنا شدند و به صورت عملی مراحل مختلف ساخت و تهیه اثر با استفاده از کاغذ یادگرفتند.

در پایان این دوره آموزشی نمایشگاهی از آثار مربیان به نمایش گذاشته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =