ویژه برنامه کتابخانه سیارروستایی کانون درمحله نجف زاده جمکران در جمع اعضای کلبه کاغذی

کتابخانه سیارروستایی کانون پرورش فکری با همراهی سازمان سیما، منظر وفضای سبز شهرداری قم به مناسبت ولادت امام حسن عسکری(ع) با حضور در موسسه کلبه کاغذی درمحله نجف زاده جمکران به اجرای برنامه برای کودکان ونوجوان پرداخت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، روز سه شنبه ۲ آبان‌ماه  کتابخانه سیارروستایی کانون پرورش فکری با همراهی سازمان سیما، منظر وفضای سبز شهرداری قم به مناسبت ولادت امام حسن عسکری(ع) با حضور در موسسه کلبه کاغذی درمحله نجف زاده جمکران به اجرای برنامه برای کودکان ونوجوان پرداخت.

در این رویداد که با حضور ۴۰ کودک و نوجوان دختر و پسر برگزار شد، پس از تلاوت قران توسط کودکان محسن کریمی مربی سیارروستایی قم به اجرای برنامه‌های متنوعی چون معرفی ایام ولادت امام حسن عسکری (ع)، قصه گویی با لباس بومی و محلی با لهجه قمی، برگزاری مسابقه مهیج ویژه دختران وپسران حاضر در برنامه پرداخت. 

ویژه برنامه کتابخانه سیارروستایی کانون درمحله نجف زاده جمکران در جمع اعضای کلبه کاغذی

معرفی کتاب "آشیان های سوخته" و خوانش یکی از داستان‌های این کتاب با عنوان‌"کاش هیچ کارخانه ای گلوله درست نمی کرد" که مجموعه داستان و نثرادبی با موضوع مقاومت غزه است،  با هدف همدلی با کودکان مظلوم غزه پایان بخش این برنامه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =