ویژه برنامه "من یک کودک فلسطینی هستم" در مراکز کانون استان کردستان برگزار شد

مدیر کل کانون استان کردستان در سخنانی گفت: مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان برای حمایت از کودکان غزه برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، حمیدرضا گوهری افزود: ویژه برنامه های "من یک کودک فلسطینی هستم"  با موضوع حمایت از مردم مظلوم فلسطین و کودکان بی گناه غزه در مراکز کانون استان کردستان با حضور کودکان و نوجوانان کردستانی برگزار شد.

گوهری ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و کودک کشی این رژیم گفت: قصه گویی اینجا سرزمین من است، نقاشی گروهی ،خوانش دل نوشته های بچه های غزه با استفاده از کتاب باغ های امید و تهیه کاردستی بادبادک و تقدیم به کودکان غزه با حضور کودکان و نوجوانان سقزی در مرکز شماره 1 سقز برگزار شد.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت: برنامه ویژه" من یک کودک فلسطین هستم " و دیگر برنامه های فرهنگی،هنری و ادبی در کامیاران نیز برگزار شد.  

مدیر کل کانون استان کردستان تصریح کرد: سلام بر بچه های فلسطین، کارت سازی، قصه گویی اینجا سرزمین من است نیز توسط مربیان مرکز شماره ۳ سنندج برای کودکان و نوجوانان اجرا شد.

دانش آموزان مدارس سریش آباد ،دهگلان، قروه و شماره 5 سنندج نیز با حضور در این مراکز  با نوشتن دلنوشته، کلاژ ، نقاشی پرچم فلسطین و نوشتن شعار با کودکان غزه همدردی کردند و حمایت خود را از این کودکان مظلوم اعلام کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =