دیدار معاون فرهنگی و اجرایی کانون با معاونت آموزش ابتدایی استان هرمزگان

معاون فرهنگی و اجرایی کانون هرمزگان طی دیداری با معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان به تشریح بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، نعیم اسدی معاون فرهنگی و اجرایی کانون با همراهی افسانه حاجی کارشناس روابط عمومی کانون استان با حوریه حاجی زاده معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان دیدار کرد.
در این دیدار اسدی ضمن قدردانی از اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان بابت همراهی و همکاری در اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی به تشریح شیوه نامه بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی پرداخت و بخش های مختلف جشنواره را شرح داد.
وی قصه گویی را ابزاری کاربردی برای مهارت و یادگیری عنوان کرد و گفت: قصه‌گویی می‌تواند معنا و مفهوم و خِرد ارائه کند بنابراین معلمان با آموزش قصه گویی و اجرای قصه گویی رابطه ای بهتر با دانش آموزان برقرار کنند.
معاون فرهنگی و اجرایی کانون با اشاره به اینکه معلمان و دانش آموزان جامعه هدفی برای قصه گویی هستند بیان کرد: این امکان وجود دارد که با همکاری آموزش و پرورش معلمان و دانش آموزان بتوانند در نشست توجیهی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی شرکت نمایند.
در ادامه حاجی زاده ضمن ابراز خرسندی از برگزاری بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی گفت: به جهت آگاهی از برگزاری جشنواره و نحوه ثبت نام بستر شاد این آمادگی را ایجاد میکند که دانش آموزان و معلمان بتوانند در این نشست توجیهی شرکت نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =