اعضای موسسه توانبخشی ارمغان به تماشای پویانمایی‌های کانون نشستند

دو پویانمایی «یکی کم است» و «بارون میاد جرجر» از تولیدات کانون پرورش فکری برای اعضای موسسه توانبخشی ارمغان نمایش داده شد.

به گزارش اداره‌ کل روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل کانون، به گفته فرزان حسینی معاون امور سینمایی کانون، بچه‌های موسسه توانبخشی ارمغان به صورت گروه‌های ۶۰ نفره سوم آبان ۱۴۰۲ به سینما تئاتر کانون واقع در خیابان خالد اسلامبولی آمدند و به طور رایگان به تماشای فیلم نشستند.

فیلم‌هایی که در حال حاضر در سینما کانون اکران می‌شود «یکی کم است» و«بارون میاد جرجر» است که با مشورت مربیان و مطابق سلیقه بچه‌ها انتخاب شده است.

پویانمایی «یکی کم است» محصول سال ۱۳۷۶ کانون به کارگردانی و نویسندگی عبدالله علیمراد و زهره پریرخ تولید شده و در خلاصه داستان آن آمده است: مرغ بیچاره همیشه گرسنه است زیرا صاحبی تنبل و بیکار دارد، برای همین یک روز به خانه همسایه می‌رود تا حداقل در آن جا دانه‌ای پیدا کند اما همین کار باعث مصیبتی بزرگتر می‌شود! صاحبش به طمع افتاده و با دروغ از اهالی روستا تخم مرغ می‌گیرد تا اینکه...

اعضای موسسه توانبخشی ارمغان به تماشای پویانمایی‌های کانون نشستند

همچنین پویانمایی «بارون میاد جر جر» محصول سال ۱۳۸۷ کانون به کارگردانی و طراحی مهین جواهریان تولید شد و در خلاصه داستان آن آمده است: با دیدن این انیمیشن آهنگین به یک جشن عروسی ساده و صمیمانه می‌روید! بارون میاد جَر جَر، رو پشت بوم هاجر... هاجر عروسی داره، تاج خروسی داره... عروسیه عروسی، با فامیلا روبوسی... شعرهای شاد و اصیل ایرانی همواره جذابیت خاصی دارند مخصوصا اگر در مورد آداب و رسوم ازدواج باشند.

سینما دانش‌آموز با هدف ایجاد محلی مناسب برای برگزاری جشنواره‌های سینمایی و فرهنگی حوزه کودک و نوجوان از جمله جشنواره فیلم رشد، جشنواره فیلم کودک و جشنواره پویانمایی شکل گرفته و می‌تواند پاتوقی برای حضور معلمان فیلم‌ساز باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =