مدیر کل کانون استان کردستان با مدیر کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس دیدار و گفت گو کرد

مدیر کل کانون استان کردستان به همراه کارشناس روابط عمومی، کارشناس ادبی و کارشناس هنری با مدیر کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، در این دیدار مدیر کل کانون استان کردستان در سخنانی گفت: همه ما مدیون خون پاک شهدای عزیز هشت سال دفاع مقدس هستیم و ما به عنوان متولیان امور فرهنگی کودکان و نوجوانان در تبیین و معرفی شخصیت‌ها و اهداف متعالی دفاع مقدس به جوامع هدف وظایفی بزرگ داریم که باید به این وظائف عمل کنیم.

حمیدرضا گوهری افزود: اگر پیام و فرهنگ دفاع مقدس به خوبی به نسل جوان و نوجوان جامعه منتقل شود علاوه بر ایجاد بازدارندگی، امنیت و آرامش کشور را تقویت خواهد کرد و لذا کلیه اقدامات فرهنگی در حوزه دفاع مقدس ابتدا باید میزان اثرگذاری آن مشخص شود.

گوهری عنوان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  در قالب فعالیت های ادبی‌ و هنری، قصه گویی، معرفی شخصیت، معرفی کتاب، در مراکز کانون پرورش فکری به کودکان و نوجوانان ارائه می‌شود این فرهنگ را منتقل می‌کند.

وی با تاکید بر لزوم آشنا کردن نسل نو با معارف هشت سال دفاع مقدس، افزود: دفاع مقدس به تعبیر بزرگان انقلاب اسلامی، دانشگاهی است که اگر به درستی اهداف آن تبیین شود، سازنده و راهگشا خواهد بود و و دانش‌آموزان باید با حضور در برنامه های فرهنگی،هنری و ادبی با معارف و فرهنگ دفاع مقدس آشنا شوند.

در ادامه سردار سرهنگ علی کلوندی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان در سخنانی گفت: رسالت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تبیین راه و هدف شهداست و لازم است شهدا و آثار ایثارگری آنان در اذهان همه مخصوصا کودکان و نوجوانان ماندگار شود.

کلوندی افزود: جامعه هدف اقدامات در حوزه دفاع مقدس به ترتیب کودکان، نوجوانان و جوانان هستند که باید بر روی این سه سنین با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه‌های هدفمند و ویژه‌ای در نظر گرفته شود.

کلوندی اضافه کرد: اقدامات ویژه‌ای که توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان با همکاری بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس  در حوزه ایثار و شهادت  انجام‌ شده بسیار امیدبخش و ازشمند بوده و انشاالله این همکاریها بیشتر شده و بتوانیم با همکاری دو ارگان برنامه های متنوعی برای برای قشر کودک و نوجوان برگزار کنیم که ما در بنیاد حفظ آثار از این برنامه ها حمایت و استقبال میکنیم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =