معرفی دو عضو برگزیده‌ی کرمانشاهی در جشنواره‌ی ادبی یوسف

با همکاری کانون و دیگر دستگاه‌های اجرایی، در برگزاری جشنواره‌ی ادبی یوسف، در آیین اختتامیه دو عضو از کانون کرمانشاه به عنوان برگزیده معرفی شدند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با همکاری کانون و دیگر دستگاه‌های اجرایی، در برگزاری جشنواره‌ی ادبی یوسف، در آیین اختتامیه دو عضو از کانون کرمانشاه به عنوان برگزیده معرفی شدند .
آیین اختتامیه جایزه‌ی ادبی یوسف، «داستان کوتاه دفاع مقدس» در سالن جلسات اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه برگزار شد.
 در این مراسم مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی، رئیس سازمان بسیج هنرمندان و دیگر مسئولان استان حضور داشتند که به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سایر ادارات فرهنگی استان برگزار گردید .

معرفی دو عضو برگزیده‌ی کرمانشاهی در جشنواره‌ی ادبی یوسف
در آیین اختتامیه‌ی جایزه‌ی ادبی یوسف، مژگان خوش طبع کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به نمایندگی از هیئت داوران جایزه‌ی ادبی داستان کوتاه یوسف در مرحله‌ی استانی، گزارشی از تعداد آثار رسیده و روند داوری و تعداد برگزیدگان استانی و راه یافته به کشوری را ارائه داد؛ همچنین نقاط قوت و ضعف آثار و پیشنهادات هیئت داوران برای ارتقای سطح کیفی وکمی جشنواره در دوره های آتی، از دیگر مواردی بود که طرح شد .
لازم به ذکر است از بین ۹ برگزیده ی استانی نام دو عضو کانون، سوما مرادی و امیرحسین آهی می‌درخشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =