کد خبر: 332649
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
دیدار مدیر دفتر مرکزی حراست با مربیان و کارکنان کانون اردبیل

مدیر دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که به منظور شرکت در همایش مدیران هسته گزینش سازمان‌های آموزش‌وپرورش به استان اردبیل سفر کرده بود با مربیان و کارکنان کانون این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، روح‌الله عباسی‌نژاد در این دیدار گفت: کانون پرچم‌دار، متولی و پیشگام اصلی در حوزه تربیت نسل پایه و کودک و نوجوان کشور است و همواره وظیفه‌اش در قبال این نسل سنگین‌تر می‌شود.

مدیر دفتر مرکزی حراست کانون افزود: مربیان کانون از سرمایه‌های مؤثر در حوزه فرهنگ کشور هستند و عرصه فعالیت‌شان با سایر فعالان این حوزه متفاوت است.

وی ادامه داد؛ تربیت هنرمندانه، ذوق و بهره‌گیری از شیوه‌های خلاقانه برای پرورش کودکان و نوجوانان از ویژگی‌های کانون است.

دیدار مدیر دفتر مرکزی حراست با مربیان و کارکنان کانون اردبیل

عباسی‌نژاد با اشاره به اینکه نسل پایه، الگوگراست، عنوان داشت: در کانون باید وجه تربیتی فعالیت‌ها به وجه آموزشی آن غلبه داشته باشد، چراکه الگوپذیری کودکان از مربیان بیشتر از خانواده است و تمام رفتار و فعالیت مربیان در زندگی این نسل تأثیرگذار است.

مدیر دفتر مرکزی حراست کانون در بخش دیگری از صحبت‌های خود در نشست با مربیان و کارکنان کانون استان اردبیل بر نقش صیانتی حراست کانون تاکید و «اقتدار در اوج تواضع» را از شعارهای محوری این مجموعه دانست.

وی گفت: ما جدای از تعهدهای اعتقادی و دینی، همه در چهارچوب قانون، پاسخ‌گو و ملزم به رعایت ضوابط هستیم و این ‌یک فرهنگ فردی، سازمانی و نیز مؤلفه شخصیتی است و اگر کسی عامدانه و مصرانه نسبت به رعایت این اصول بی‌اعتنایی کند، خود را مکلف به پیگیری حقوق سازمان و سایر همکاران در قبال این فرد می‌دانیم.

عباسی‌نژاد افزود: حراست به‌عنوان مشاور امین در کنار همه عوامل کانون قرار دارد و این نگاه ما در حوزه صیانتی است که همکاران‌مان با اعتماد و اعتباری که حاصل می‌شود حراست را ملجأ و مرجع خود بدانند.

وی با اشاره به راه‌اندازی طرح حامی همیار در حراست کانون گفت: با راه‌اندازی این طرح ارتباطی، آماده دریافت مطالب همکاران‌مان و پیگیری و پاسخ‌گویی به‌موقع خواهیم بود.

مدیر دفتر مرکزی حراست کانون هم‌چنین با تأکید بر موضوع حجاب، تصریح کرد: موضوع عفاف و حجاب را در مراکز کانون و شعب کانون زبان به‌شکل جدی پیگیری می‌شود و با توجه به تأکیدهای دینی، این موضوع از الزام‌های قانونی است که باید مقید به رعایت آن بود.

دیدار مدیر دفتر مرکزی حراست با مربیان و کارکنان کانون اردبیل

یادآوری می‌شود عباسی‌نژاد در همایش مدیران هسته گزینش سازمان‌های آموزش‌وپرورش نیز در سخنانی بر حساسیت و ظرافت کار گزینشی تاکید و برگزاری همایش را فرصتی مغتنم برای توسعه فردی، هم‌افزایی، روزآمدسازی شیوه‌ها و تبادل تجربیات عنوان کرد.

نشست مدیر دفتر مرکزی حراست با کارکنان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل روز ۱۰ آبان ۱۴۰۲ برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =