دانش‌آموزان سنندجی مظلومیت کودکان فلسطینی را به تصویر کشیدند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان گفت: دانش‌آموزان سنندجی به‌مناسبت 13 آبان مظلومیت کودکان فلسطینی را در نقاشی 100متری به تصویر کشیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، حمیدرضا گوهری افزود: این برنامه  در راستای دانش افزایی و شناخت دانش آموزان  نسبت به وقایع ۱۳ آبان ماه در تاریخ انقلاب اسلامی، آگاهی بخشی نسبت به جنایت های آمریکا در ایران و منطقه خاورمیانه و حمایت از کودکان مظلوم غزه برگزار شده است.

گوهری با بیان اینکه محور این نقاشی به تصویر کشیدن مظلومیت کودکان غزه و دلنوشته‌های این عزیزان در قالب نقاشی‌های زیبا توسط دانش‌آموزان سنندجی بود افزود: امروز نیز دانش‌آموزان و فرهنگیان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در صحنه حضور داشته و با همه توان خود مقابل رژیم صهیونیستی خواهند ایستاد.

وی با تاکید براینکه ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و مقاومت و استکبار ستیزی باید از دوره کودکی شروع شود، گفت: باید با زبان هنر پیام و اهداف محور جهانی مقاومت، شهدای مقاومت و اهداف والای آن‌ها به نسل جوان انتقال داده شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه با هدف تقویت حس انسان‌دوستی و همبستگی با کودکان فلسطینی، تحکیم روابط و ارتقای دوستی و ایجاد فضای همدلی با کودکان فلسطینی برگزار شده است.

لازم به ذکر است، نقاشی دسته جمعی 100 متری در میدان آزادی سنندج به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان با همکاری شرکت آب منطقه ای برگزار شد.

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در سنندج از میدان آزادی سنندج به سمت خیابان فردوسی و میدان انقلاب این شهر برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =