کد خبر: 332669
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
بازدید 326
ویژه‌برنامه‌های روز ملی دانش‌آموز در کانون استان قزوین

به مناسبت روز ملی دانش‌آموز به همت مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین چند ویژه‌برنامه اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع روز دانش‌آموز را گرامی داشتند.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون با دعوت از دانش‌آموزان یک مدرسه ابتدایی پسرانه فعالیت‌های متنوعی شامل معرفی ایام(روز دانش آموز روز تسخیر لانه جاسوسی و روز تبعید امام)، کارگاه نقاشی دیواری، برگزاری مسابقه، جمع‌خوانی سرود ضد استکباری، قصه گویی از زندگی حسین فهمیده دانش آموز شهید و اهدای گلدان به دانش‌آموزان انجام داد.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون قزوین با هدف گرامی‌داشت این روز ویژه‌برنامه‌ای با همکاری مدرسه میرعماد قزوینی برگزار شد. کارگاه شعرخوانی، ایستگاه نقاشی و کاردستی، کارگاه نوشتن خلاق و قصه گویی از جمله بخش‌های این برنامه بود.

اعضای مرکز فرهنگی و هنری کانون شریفیه  با همراهی مربیان خود در راهپیمایی روز دانش‌آموز شرکت کردند.

هم‌چنین به این مناسبت فعالیت‌های معرفی وقایع، معرفی شخصیت دانش‌آموزان شهید (داوود خلیلی) و برگزاری کارگاه کاردستی‌های مرتبط با روز دانش‌آموز  در این مرکز انجام شد.

ویژه‌برنامه‌های روز ملی دانش‌آموز در کانون استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =