کد خبر: 332692
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع با کارکنان کانون خراسان رضوی

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در شورای فرهنگی، اداری کانون استان خراسان رضوی، پای صحبت همکاران نشست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دیدار صمیمانه امین کمالوندی معاون توسعه مدیریت و منابع کانون با حضور ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون استان خراسان رضوی، معاونان، کارشناسان و همکاران اداری و پشتیبانی کانون روز ۱۳ آبان ۱۴۰۲برگزار شد.

در این جلسه معاون توسعه مدیریت و منابع کانون با گرامی‌داشت یوم‌الله ۱۳ آبان و ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران خراسان رضوی گفت: از افتخارهایم عضویت کانون در کودکی و سپس حضور در فعالیت‌های فرهنگی هنری کانون بوده است و امروز خرسندم که در این فضای دوست‌داشتنی و پر خیر و برکت توفیق خدمت یافته‌ام.

دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع با کارکنان کانون خراسان رضوی

کمالوندی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی افزود: ما باور داریم که سرمایه‌ اصلی کانون نیروی انسانی و به دنبال آن اعضا هستند و ما همه حلقه‌های به هم متصل یک زنجیر هستیم که باید به یکدیگر کمک کنیم تا شادی و نشاط همراه همیشگی کانون باشد.

وی در ادامه گفت: یکی از مزایای کانون شبکه‌ای بودن ارتباطات در آن است مانند شبکه هنرمندان، شبکه شاعران، شبکه نویسندگان، شبکه همکاران و... که وجود این حلقه‌ها ارتباط‌های درون سازمانی را بهبود می‌بخشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون در ادامه افزود: آمده‌ایم تا وعده‌ها را صادق کنیم و برای تحقق این وعده‌ها برنامه‌هایی طرح‌ریزی شده است که به‌زودی اعلام خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به موضوع انتقال نیروها و تبدیل وضعیت همکاران گفت: امیدواریم که با مدیریت صحیح نیروی انسانی و حفظ انگیزه مربیان بتوانیم بیشترین خدمت را به کودکان و نوجوانان داشته باشیم.

دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع با کارکنان کانون خراسان رضوی

مدیرکل کانون استان خراسان رضوی در بخشی از این نشست با تبریک انتصاب امین کمالوندی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع کانون گفت: کانون استان امروز به عنوان مرجع موثق حوزه کودک و نوجوان در میان دستگاه‌های دولتی و خصوصی در سطح استان شناخته شده است که این مهم مرهون زحمت‌های تمامی همکاران در ستاد و مراکز است.

ابراهیم زره‌ساز با بیان خلاصه فعالیت‌های انجام شده در سطح استان خراسان رضوی افزود: این استان در حوزه هویت تاریخی، دینی و ملی برنامه‌های مختلف و متفاوتی را اجرا کرده است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها سند چشم‌انداز پنج ساله قصه‌گویی در استان است که هدف آن میراث‌دار کردن قصه‌هاست و این مهم نه فقط با هدف جشنواره‌ای و رویدادی بلکه به عنوان رسالت کانون استان در هویت بومی منطقه‌ای به شکل یک فرآیند در حال انجام است.

دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع با کارکنان کانون خراسان رضوی

وی با اشاره به موفقیت‌های استان در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: راه‌اندازی مراکز تخصصی در سطح استان همچون مرکز تخصصی تئاتر کودک و نوجوان در مرکز شماره ۷ مشهد، تجربه موفقی بود که باعث شد امروز همه در سطح شهر برای دیدن نمایش و تئاتر خاص کودک و نوجوان به کانون مراجعه کنند.

زره‌ساز افزود: برنامه‌های خاصی چون اولین موکب نوجوان با فعالیت‌های کانون، استقرار تماشاخانه سیار در عمود ۱۶۴ کربلا در اربعین سال گذشته، مسابقه نقاشی «دست‌های پاک» با محوریت کرونا و مشارکت ۲۹ کشور آن هم در زمان تعطیلی مراکز آموزشی به دلیل شیوع کرونا، استقرار دبیرخانه کنوانسیون حقوق کودک خراسان رضوی در کانون استان و... از جمله فعالیت‌های همکاران کانون خراسان رضوی است که با وجود سالانه ۳۰میلیون زائر در مشهد و نگاه ویژه به مشهدالرضا فعالیت را در این استان خاص و ویژه‌تر کرده است.

در پایان این نشست، همکاران به طرح دغدغه‌ها، مسائل و سوال‌های خود پرداختند و در فضایی صمیمانه با امین کمالوندی معاون توسعه مدیریت و منابع کانون به گفت‌وگو نشستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =