نشست مجازی مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد با مسئولان و مربیان مراکز

نشست مجازی مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد با مسئولان و مربیان مراکز استان، با محوریت جشنواره های قصه گویی ، سرود و هنرهای نمایشی صورت گرفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، نشست مجازی مدیرکل کانون این استان  با مسئولان و مربیان مراکز استان، با محوریت جشنواره های قصه گویی ، سرود و هنرهای نمایشی  صورت گرفت .
کبری اخلاقی نیا  مدیرکل کانون استان، با تاکید بر اهمیت طرح کانون‌مدرسه، گفت: این برنامه به عنوان یک طرح ویژه در مسیر معرفی بیشتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به کودکان و نوجوانان است و یکی از بهترین‌ محل‌ها برای این اتفاق است.

وی بیان داشت : در کانون استان مناسبت‌های مهمی را پیش رو داریم، مرحله‌ی استانی بیست و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی از این جمله است که به یاری خدا و همت همکاران در این زمینه نیر خواهیم درخشید.

اخلاقی نیا ضمن تاکید بر حضور حداکثری مراکز فرهنگی هنری در این جشنواره ها از مسئولان مراکز خواست که از ظرفیت سایر دستگاههای اجرایی و فرهنگی برای بهتر برگزار شدن این جشنواره‌های سرود و هنرهای نمایشی استفاده کنند.

لازم به ذکر است در این نشست مجید عسکری کارشناس مسئول آفرینش های فرهنگی هنری و ادبی استان  به تبیین شیوه‌نامه‌ی طرح کانون مدرسه و دیگر دستورالعمل‌های فرهنگی، ادبی و هنری پرداخت و به ابهامات و سوالات حاضرین پاسخ داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =