نمایش «پاهای خانم هزار پا» با نقش‌آفرینی نوجوانان با نیازهای ویژه در قم اجرا شد

نمایش «پاهای خانم هزار پا» به کارگردانی مهدی خجستگی از تولیدات مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان قم اجرا شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، نمایش «پاهای خانم هزار پا» به نویسندگی ندا حاجی‌بابایی در راستای طرح تناوبی تئاتر در تابستان و پاییز ۱۴۰۲ با نقش‌آفرینی نوجوانان دارای نیازهای ویژه در قم اجرا شد.

این نمایش داستانِ خانم هزارپایی را روایت می‌کند که از دست پاهای خود خسته شده و از شهر بیرون می‌رود و در ادامه با کرمی روبرو می‌شود که پایی ندارد و...

نمایش «پاهای خانم هزار پا» از تولیدات مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در سال ۹۶ تولید شد و در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون به روی صحنه رفت.

بر همین اساس، این نمایش در ادامه‌ی اجراهای خود در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساری و چالوس به روی صحنه رفت.

نمایش «پاهای خانم هزار پا» در تابستان و پاییز ۱۴۰۲ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم به روی صحنه رفت و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و بالغ بر ۵هزار نفر از این نمایش دیدن کردند.

بر اساس این خبر، طرح تناوبی تئاتر در راستای درخواست مراکز هنری و مراکز استان‌ها و با نظارت مستقیم مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری از میان تولیدات این مرکز اعزام و اجرا می‌شود.

یادآوری می‌شود نمایش‌های شرکت‌کننده در این طرح به صورت اجرای صحنه‌ای در سالن‌های شهر تهران و سالن‌های مراکز استان‌ها یا بر روی تماشاخانه سیار کانون در مناطق مختلف استان‌ها اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =