کد خبر: 332749
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
بازدید 152
«نوجوان توانمند، آینده ای روشن»

اعضای نوجوان مرکز فرهنگی هنری شماره 39 در نشست صمیمی «نوجوان توانمند، آینده ای روشن» به مناسبت روز دانش‌آموز شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران، 25 نفر از اعضای نوجوان در ویژه برنامه «نوجوان توانمند، آینده‌ای روشن» ببا حضور دکتر رقیه مرتضی‌پور و همراهی سرای محله شرکت کردند.

در ابتدا اعضا با فراخوانی به برنامه دعوت شدند  و با توجه به نیاز نوجوان امروز که برای پیدا کردن و انتخاب هدف که یکی از چالش‌های این گروه سنی است و این سن به عنوان آغاز مرحله‌ای از بزرگسالی و رسیدن به بلوغ فکری است برنامه ریزی یک نشست صمیمانه با حضور کارشناس متخصص انجام شد.

«نوجوان توانمند، آینده ای روشن»

و در ادامه با همکاری سرای محله و با حضور دکتر رقیه مرتضی‌پور این نشست صمیمی برگزار شد و و میهمان برنامه جلسه را با این سوال آغاز کرد که از دنیای نوجوانی خود چه می دانید ؟ و مطالبی همچون: برای ورود به جامعه لازم است چه مهارت‌هایی را پرورش دهم؟ و آشنایی و شناخت از هویت و توانایی تعیین هدف برای خود، مهارت‌های فردی مطرح و با توجه به اهمیت این موضوع در انتخاب مسیر شغلی و رسیدن به اهداف شخصی و کاری و زندگی، تلاش شد توجه نوجوانان به اینکه نکته که این دسته آموزش‌ها نیاز جامعه امروز است جلب شود.

این برنامه با هدف آشنایی نوجوان از هویت شخصیتی خود، آشنایی با رشد شناختی نوجوان، افزایش انعطاف‌پذیری روانی و شخصیتی برگزار شد.

«نوجوان توانمند، آینده ای روشن»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =