تبیین گام‌های نهایی جشنواره‌ی قصه‌گویی کرمانشاه

با برگزاری جلسه‌ی ستاد استانی بیست‌و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی، تبیین گام‌های نهایی جشنواره‌ی قصه‌گویی کرمانشاه صورت پذیرفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با برگزاری جلسه‌ی ستاد استانی بیست‌و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی، تبیین گام‌های نهایی جشنواره‌ی قصه‌گویی کرمانشاه صورت پذیرفت .
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان و رییس ستاد بیست و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی در استان گفت : مجموعه‌ی کانون استان به خصوص دبیرخانه‌ی استانی جشنواره از مدت‌ها پیش فرایند اجرای کار را آغاز نموده و در حال انجام می‌باشند، حال که به مراسم افتتاحیه و اختتامیه نزدیک می‌شویم و گام‌های نهایی کار را برمی‌داریم باید با اهتمامی دو چندان این جشنواره را به عرصه برسانیم که به یاری خدا بتوانیم نتیجه‌ی زحمات را به شکلی مطلوب ببینیم .
وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در خصوص جشنواره‌ی قصه‌گویی تصریح کرد : کارهای بسیار ارزشمندی در این زمینه و با هم‌افزایی با دیگر دستگاه‌های اجرایی صورت گرفته که برخی از آنها نیز حتی برای اولین باز در سطح کشور به انجام رسیده که این خود شاهدی بر سرآمدی کانون استان در اجرای  امور و فعالیت‌ها می باشد که جای بسی مباهات دارد .

تبیین گام‌های نهایی جشنواره‌ی قصه‌گویی کرمانشاه
زنجانی عنوان کرد : اجرای جشنواره‌ی قصه‌گویی در استان به دلیل پیشینه‌های ارزشمند قصه‌گویی در کرمانشاه، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مهم است که این فرهنگ غنی را به مخاطبان استان و فرا استانی معرفی نماییم و اجرا و چگونگی آن رسالت ما در مجموعه‌ی کانون استان است و امیدواریم همچون همیشه به بهترین شکل ممکن در این زمینه موفق باشیم .
در ادامه گزارشی از آمار و فعالیت‌های انجام شده توسط شاهزنان‌السادات صبوری، رابط و مسئول دبیرخانه‌ی استانی جشنواره‌ی قصه‌گویی به لحاظ کمی و کیفی ارائه گردید که در مورد آنها توضیحاتی نیز صورت گرفت، سپس در خصوص نحوه‌ی برگزاری جشنواره‌ی استانی تمهیداتی اندیشیده شد .
تبیین برنامه‌های افتتاحیه و اختتامیه‌ی جشنواره‌ی استانی قصه‌گویی، تعیین برنامه‌های که در این مراسم‌ها باید اجرا شوند، حضور مسئولین، فعالیت‌های مختص روابط عمومی، بررسی بخش‌های مختلف جشنواره، نحوه‌ی حضور مدارس و مخاطبان در مراسم‌ها، اسکان میهمانان، پذیرایی، نشست‌های آموزشی، مدیریت و تقسیم‌بندی وظایف و ... از دیگر مواردی بود که در مورد هریک به تفصیل بحث و تبادل نظر شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =