کد خبر: 332803
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵
بازدید 107
دیدار امام جمعه دیلم با اعضا کانون و دانش آموزان

امام جمعه شهرستان دیلم به مناسبت روز دانش آموز با اعضا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیلم و دانش آموزان نخبه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر،حجت الاسلام محمود اسدی، امام جمعه شهرستان دیلم به مناسبت روز دانش آموز با اعضا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیلم و دانش آموزان نخبه دیدار و گفتگو کرد.

امام جمعه دیلم در این دیدار خطاب به نوجوانان حاضر گفت: ایجاد فضاهای گفتمان ساز با محوریت تمرین مطالبه‌گری برای داشتن یک نسل عدالت‌خواه و مطالبه‌گر، حق شناس و حق طلب از آرمان های انقلاب اسلامیست.

حجت الاسلام اسدی افزود: امروز باید مسئله‌ی رسانه به عنوان مهمترین رکن جهاد تبیین جدی گرفته شود و شناخت رسانه ها و تحلیل اهداف آنها برای نوجوانان عزیزمان در اولویت باشد.

وی ادامه داد: در طرح بحث های مهم تحلیلی مهمترین موضوع تحلیل خبر هست و صحت آن ، شناخت منابع معتبر و توان تحلیل دقیق موضوعات. متاسفانه امروز کارکرد رسانه ها پمپاژ خبر و داده های زیادیست تا مخاطب توان تحلیل آنها را نداشته باشد.

شایان ذکر است این جلسه با بیان دغدغه‌ی تعدادی از اعضا کانون و دانش‌آموزان در حضور مسئولین شهرستان دیلم آغاز شد و با بیانات حجت الاسلام والمسلمین اسدی امام جمعه‌ی شهرستان دیلم پایان یافت.

دیدار امام جمعه دیلم با اعضا کانون و دانش آموزان

دیدار امام جمعه دیلم با اعضا کانون و دانش آموزان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =