کد خبر: 332813
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
بازدید 114
رونمایی از فراخوان اولین یادواره شهدای شاخص نوجوان استان البرز

نوجوانان و جوانان البرزی، شهدای شاخص نوجوان استان را در قالب‌های فرهنگی، هنری و ادبی معرفی می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، آیین رونمایی از فراخو.اان اولین یادواره‌ی شهدای نوجوان استان البرز، روز شنبه ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۲، همرمان با روز دانش آموز با حضور جمعی از دانش آموزان مقطع متوسطه‌ی اول مدرسه‌ی «جلوه»، از فراخوان شهدای شاخص نوجوان استان البرز انجام شد.

رونمایی از فراخوان اولین یادواره شهدای شاخص نوجوان استان البرز

بر اساس این خبر، شهید محمد حسین فهمیده، شهید رضا پناهی، شهید علی‌رضا محمودی پارسا، شهید بهنام محمدی و شهید بورقی، پنج شهید نوجوانی هستند که در اولین یادواره در سال ۱۴۰۲، به نوجوانان معرفی شدند و قرار است نوجوانان و جوانان استان،  تا پایان آذر ماه برای این پنج شهید گرانقدر، در قالب فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی درج شده در فراخوان، تولید محتوا کنند.

گفتنی است نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال و جوانان ۱۸ سال به بالا و علاقه‌مند به شرکت در این برنامه  برای حضور در بخش فرهنگی آثار خود را در دو قالب قصه‌گویی و پادکست، بخش هنری در قالب نقاشی، نقاشی- خط و پوستر و بخش  ادبی در قالب دلنوشته، شعرسرایی و داستان نویسی، اثر تولید کنند.

لازم به توضیح است ویژه برنامه‌های فرهنگی مختلفی در این آیین که در مرکز مجتمع آفرینش‌های کانون کرج، برگزار شد.

رونمایی از فراخوان اولین یادواره شهدای شاخص نوجوان استان البرز

رونمایی از فراخوان اولین یادواره شهدای شاخص نوجوان استان البرز

لازم به توضیح است پیش از این جمعی از اعضا و مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز  با حضور در منازل این پنج شهید گرانقدر، اطلاعاتی را گردآوری کرده و آثار مختلفی را تولید کردند.

گفتنی است در طول سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ نیز پنج شهید شاخص نوجوان دیگر معرفی شده و در طی سال برنامه‌هایی برای معرفی این عزیزان اجرا شده و دومین یادواره‌ی شهدا در سال آتی همزمان با روز دانش‌آموز برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس،اداره کل آموزش و پرورش، شورای اسلامی شهر کرج، سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری و شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز، سازمان‌هایی هستند که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، را در برگزاری این یادواره، همراهی می‌کنند.   

نشانی ثبت نام و ارسال اثر: alborz.kpf.ir/moa

تلفن تماس دبیرخانه‌ جهت اطلاعات بیشتر: ۰۲۶۳۴۱۶۳۰۰۰ ( واحد کارشناسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز )

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =