قصه‌گویی، کتابخوانی، کانون_مدرسه؛ سه مهم پیش‌ روی کانون کرمانشاه

با برگزاری بیست‌و هشتمین جلسه‌ی شورای فرهنگی در استان جشنواره‌های قصه‌گویی، کتابخوانی و اجرای طرح کانون_مدرسه؛ سه مهم پیش‌ روی کانون کرمانشاه، طرح شد و در مورد آنها بررسی‌های لازم انجام گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با برگزاری بیست‌و هشتمین جلسه‌ی شورای فرهنگی در استان جشنواره‌های قصه‌گویی، کتابخوانی و اجرای طرح کانون_مدرسه؛ سه مهم پیش‌ روی کانون کرمانشاه، طرح شد و در مورد آنها بررسی‌های لازم انجام گرفت.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، در خصوص برنامه‌های پیش رو عنوان کرد: اتفاقات مهمی در راه است، طرح " مدرسه‌ی مکمل " یا " مکمل مدرسه " که توسط استاندار پیشنهاد گردیده که در خصوص اردوهای مدارس بوده و قرار است با اعلام امکانات دستگاه‌های استانی اجرایی گردد، همچنین ایجاد کارگروه‌هایی با تولی‌گری کانون و هم‌افزایی با دیگر ادارات اجرایی استان صورت خواهد گرفت. 
وی به تشکیل کارگروه مشورتی در دیگر ادارات اشاره داشت و افزود: کارگروه‌های مشورتی نوجوان از کانون به دیگر دستگاه‌های اجرایی، اعزام گردیده‌اند که جلساتی در طول سال با مدیران و مسئولین این نهادها خواهند داشت و به همان سبکی که در کانون پیش رفته و می‌رویم، به ارائه‌ی ایده، پیشنهاد و راه‌کار و بررسی چالش‌های مرتبط با موضوعیت مکان، خواهند پرداخت که این گام بزرگی‌است که توسط کانون استان در خصوص فعالیت‌های نوجوان‌محور برداشته شد.

قصه‌گویی، کتابخوانی، کانون_مدرسه؛ سه مهم پیش‌ روی کانون کرمانشاه
سپس در مورد برنامه‌های پیش روی کانون که فرآیند اجرایی آنها در حال انجام است و در هفته‌های آینده به طور کامل به اجرای نهایی خواهند رسید صحبت شد و به تفصیل در مورد هر یک از آنها تصمیم‌گیری صورت گرفت و بررسی‌های لازم به انجام رسید.
در ادامه طرح موضوعات توسط کارشناس مسئول صورت گرفت، سپس ارائه‌ی گزارشی از فعالیت‌های انجام گرفته در خصوص جشنواره‌ی قصه‌گویی توسط رابط این جشنواره، روابط عمومی و دیگر کارشناسان صورت گرفت و در مورد برنامه‌های جشنواره و گام‌های نهایی آن اطمینان حاصل گردید.
جشنواره‌ی کتابخوانی و برنامه‌های آن و طرح کانون_ مدرسه و فعالیت‌هایی که باید انجام بگیرند از دیگر مواردی بود که در مورد هر یک به تفکیک ارائه‌ی نظر شد و تشریح کارهایی که در حال انجام است و باید انجام بگیرد نیز صورت گرفت .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =