آغاز جشنواره قصه‌گویی در شهرکرد

همزمان با اولین روز از مرحله استانی بیست وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در شهرکرد ۴۲ قصه گو به روی صحنه رفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری در اولین روز از مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در شهرکرد  ۴۲ قصه گو به اجرای قصه پرداختند. 
در اولین روز جشنواره ۸ قصه گو در بخش آیینی، ۱۰ مربی در بخش ملی ، یک عضو فراگیر در بخش اعضای با نیازهای ویژه،  ۱۷عضو نوجوان و ۶ قصه گو از میان مادر بزرگ های برگزیده راویان این جشنواره بودند. 

بر این اساس: ضحا حمزه با قصه نبرد رستم و بانو گشسب،  عطیه عباسی با قصه ماه تی تی،  منیژه ابراهیمیان با قصه گلبهار، سونیا هاشمی با قصه حاج قاسم،  زهرا داوودی با قصه گوساله لجباز،  ندا ناصری فر با قصه پسر عصبانی و پریسا لله گانی با قصه ببو آغاز گر بخش اول در تایم صبح جشنواره قصه‌گویی بودند. 
در تایم دوم نوبت صبح نیز سمیه ویسی با قصه گره ای که باز شد. مهیا کاوه با قصه کاوه آهنگر،  خدا بس حسینی با قصه جوان پاکدامن،  طلا رحیمی با قصه مرد خسیس،  لیلا غفاری با قصه شگفتی غول پیکر،  سیده  لیلا میر  احمدی با قصه داستان بهلول،  صاحب جان محمدخانی با قصه عمو سلیم و  خاتون مولوی با قصه خارچین راویان این بخش جشنواره بودند. 
در بخش اول تایم بعد از ظهر نیز : علیرضا موسایی با قصه نبرد رستم و افراسیاب،  طیبه باقری با قصه حالا و بالا،  امیرحسین غضنفری با قصه به دنیا آمدن زال،  فاطمه حمزه پور با قصه پیراهن بی بی نازنین،  امیر محمد موسایی با قصه نبرد رستم و اکوان، لیلا جعفری با قصه زکریا،  ماه پیکر خلیلیان با قصه خارکن و فرزانه صالحی با قصه خشم قلمبه به قصه گویی پرداختند. 
بر این اساس در تایم دوم بعد از ظهر : مهدیه باقری با قصه کشاورز و خروس،  ملیکا مومن‌زاده با قصه سهراب و گردآفرید،  آتنا آذر کمند با قصه زال و رودابه،  نسرین صالحی با قصه ببو،  رقیه علیدوسی با قصه کلوچه‌های خدا،  سمیه آهنگ با قصه  آن بالا این پایین و اسما محمدی با قصه خان اول اسفندیار قصه گویان این جشنواره بودند.
در تایم آخر روز اول نیز: پریا گل محمدی با قصه قیچی ای که به دنبال کار می گشت، سمیه متقی با قصه خاله خمیری، شادی جعفری با قصه خال زیر بال،  پرنیا گل محمدی با قصه گوساله لجباز،  فاطیما اسماعیلی با قصه آن بالا این پایین،  ملیکا همتیان با قصه اولین روز مدرسه،  معصومه اکبری با قصه باغ و ارباب،  مجید کاظمی با قصه گردان قاطرچی ها،  ساناز علی بابایی با قصه این هم پول ماهی، حدیث عجمی با قصه آن بالا این پایین، و علی بابایی با قصه نگاه پرخطر آخرین قصه گویان در روز اول مرحله استانی بیست وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون در شهرکرد بودند.
در اولین روز از  مرحله استانی جشنواره قصه گویی  ۱۳۰۰ دانش آموز به عنوان بازدید کننده حضور داشتند. 
اختتامیه این جشنواره در روز دوشنبه بیست و دوم آبان ماه در سالن اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری واقع در میدان ابوریحان در ساعت ۸:۳۰ صبح با حضور عموم علاقمندان به این مهارت برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =