تولید برنامه‌های جذاب و تازه از نیازهای امروز تولیدات رسانه‌ای است

نشست مشترکی میان مدیران شبکه یک سیما و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای همکاری و تعامل در تولید برنامه‌های مرتبط با حوزه کودک و نوجوان انجام شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نشست با حضور میثم مرادی‌بیناباج مدیر شبکه یک سیما؛ حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری و تعدادی از مدیران شبکه یک سیما و کانون برگزار شد.

مدیرعامل کانون در این نشست حضور کارشناسان کانون پرورش فکری در برنامه‌های شبکه یک سیما را اتفاقی مثبت و قابل توجه عنوان کرد.

علامتی با بیان اینکه شبکه یک شبکه‌ای فاخر و ملی است از کانون پرورش فکری نیز به عنوان سازمانی یاد کرد که همچنان مورد اعتماد خانواده‌هاست و این اتفاق را سرمایه‌ای مهم دانست.

علامتی اظهار کرد: رسانه ملی ظرفیت بزرگی دارد و باید بتوانیم از آن بهره برداری کنیم. در همین راستا در شبکه یک می‌توانیم یک بخش برای کودک و نوجوان داشته باشیم.

تولید برنامه‌های جذاب و تازه از نیازهای امروز تولیدات رسانه‌ای است

در این نشست موضوع‌هایی از جمله همکاری در حوزه کتاب و کتابخوانی به عنوان یک برنامه عصرانه و استفاده از ظرفیت کتابخانه‌ها و تولیدات کانون پرورش فکری و پوشش رویدادها، جشنواره‌ها و... در شبکه یک سیما  بررسی و تبادل نظر شد.

در بخش دیگری از این نشست توجه بیشتری به فعالیت‌های فرهنگی و قصه‌گویی برای شب یلدا و خوانش حماسی فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی و پوشش مناسب‌تر قصه‌گویی در ‌برنامه‌های شبکه یک با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مورد توجه و تأکید قرار گرفت.

در این نشست علاوه بر حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری و میثم مرادی‌بیناباج مدیر شبکه یک سیما پژمان محمدی قائم مقام شبکه و سرپرست گروه معارف اسلامی، حسین جودوی مدیر گروه تاریخ، فرهنگ و هنر، محسن فراهانی مدیر گروه اجتماعی، مجید نوروزی مدیر طرح و برنامه، خانم مهرابی، مدیر اطلاعات و برنامه‌ریزی، امین سردارآبادی مدیر تامین برنامه و محمد علیزاده مدیر روابط عمومی شبکه یک نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =