کد خبر: 333214
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
بازدید 144
اختتامیه جشنواره قصه‌گویی برگزار شد

اختتامیه مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عصر روز دوشنبه ۲۲ آبان‌ماه با حضور حضور ابوالقاسم مقیمی معاون فرهنگی، اجتماعی و امور زائرین استانداری، امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم  در سالن آمفی‌تئاتر مرکز شماره ۹ برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم اختتامیه مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عصر روز دوشنبه ۲۲ آبان‌ماه با حضور حضور ابوالقاسم مقیمی معاون فرهنگی، اجتماعی و امور زائرین استانداری، امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم  در سالن آمفی‌تئاتر مرکز شماره ۹ برگزار شد. 

پس از آغاز برنامه با تلاوت آیاتی از قرآن مجید توسط قاری نوجوان، گروه موسیقی کودکان کانون پرورش فکری  به هدایت و مربی‌گری کوثر فراهانی میهمانان اختتامیه را به اجرای دلچسب و خاطره‌انگیز  "خونه مادربزرگه"،  "آقای حکایتی" و "باغ آسمون" میهمان کردند. 
اختتامیه جشنواره قصه‌گویی برگزار شد

در ادامه محمد غفاری مدیرکل کانون پرورش فکری از داوران و ناظر اجرایی برنامه تقدیر و قدردانی به عمل آورد. 

مقیمی معاون فرهنگی استاندار از خاطرات شیرین کودکی در خانه مادربزرگ و قصه‌ها یاد کرد وافزود خودباوری، قهرمان پروری با محبت و عاطفه و تربیت به واسطه قصه‌ها و در بستر خانه و توسط والدین است که دست یافتنی است. کتاب بخوانیم و بنویسیم. نوشتن که منشا آن قصه‌است مهمترین روش تربیتی و اوج گرفتن خلاقیت است. 

اختتامیه جشنواره قصه‌گویی برگزار شد

سرود مادر که توسط ایمانه خلیلی مربی فرهنگی مجتمع پردیسان کانون و رهبر گروه سرود مرکز شماره ۱۰  به مادران نخستین قصه‌گویان تاریخ تقدیم شد بخش بعدی برنامه اختتامیه بود. 

اختتامیه جشنواره قصه‌گویی برگزار شد

حاج آقا موسی کاظم نیز قصه‌ای را به یاد کودکان مظلوم غزه که این روزها تلخ‌ترین قصه‌ها را زندگی‌ می‌کنند در مراسم اختتامیه روایت کرد. 

اختتامیه جشنواره قصه‌گویی برگزار شد

پایان بخش این مراسم معرفی و تقدیر از برگزیدگان جشنواره در بخش‌های مختلف بود. 

اختتامیه جشنواره قصه‌گویی برگزار شد

احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی از میمهمانان ویژه این مراسم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =