هنرنمایی ۲۰شرکت کننده در نیمروز اول جشنواره قصه‌گویی در کانون استان کهگیلویه و بویراحمد

در نخستین روز مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۰ شرکت کننده به رقابت پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد درتاریخ ۲۳ آبان ۱۴۰۲ نخستین روز از مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی کانون در استان کهگیلویه و بویراحمد  در سالن سینما آزادی شرکت نفت گچساران برگزار شد.

در این برنامه که با حضور وحید خسروی دبیر جشنواره بین المللی قصه گویی کانون کشور ،کبری اخلاقی‌نیا مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، اعضا، مربیان و بیش از یک هزار و ۲۰۰ دانش‌آموزان و علاقه‌مندان به هنر قصه‌گویی برگزار شد، ۲۰ شرکت کننده در بخش‌های نوجوان، بزرگسال-مربی، بزرگسال-آزاد و مادربزرگ به رقابتی هنرمندانه پرداختند.

گفتنی‌ست شرکت کنندگان در این جشنواره در روز ۲۳ آبان قصه‌گویی می‌کنند و آیین اختتامیه و معرفی و  قدردانی از برگزیدگان در ۲۴ آبان برگزار می‌شود.

علاقه مندان به شرکت در بخش  قصه نود ثانیه ای تا پایان آبان ۱۴۰۲ فرصت دارند تا از طریق سایت جشنواره به نشانی kanoonfest.ir ثبت نام و قصه خود را ارسال کنند.

گفتنی‌ست رویکرد تازه بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، مردمی‌سازی و عمومی‌سازی قصه‌گویی است و  مرحله پایانی این جشنواره با شعار «با قصه لبخند بسازیم» هم‌زمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =