برگزیدگان مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی کهگیلویه و بویراحمد  معرفی شدند

همزمان با اختتامیه مرحله استانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان کهگیلویه و بویراحمد ١٢ قصه گو به مرحله انتخاب آثار برای بخش کشوری راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین اختتامیه جشنواره قصه‌گویی ۱۲ قصه گو به مرحله کشوری راه یافتند.

بر این اساس  برگزیدگان، در بخش بزرگسالان، ملی(مدرن و کلاسیک) بهار حسین پور رتبه اول از یاسوج را کسب کرد و فاطمه محمدی مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری کبکیان رتبه دوم  و سید احسان سعیدی نسب مربی کتابخانه سیار روستایی دهدشت  رتبه سوم را کسب کردند.  
برگزیدگان ملی(مدرن و کلاسیک) بخش نوجوان این جشنواره را صبا سعیدی رتبه اول ، دیانا یوسفی رتبه دوم و ایلدخت منصوری رتبه سوم هر سه از مرکز فرهنگی هنری شماره یک یاسوج کسب کردند.
در بخش بزرگسال آیینی سنتی، هیات داوران هیچ کدام از شرکت کنندگان را حائز رتبه اول ندانست و شیلا شکوهی از گچساران برگزیده دوم  و کیخسرو طاهری از شهرستان باشت نیز در بخش بزرگسال شایسته تقدیر این این جشنواره معرفی کرد.

در بخش ملی- آیینی- سنتی نوجوانان نیز راحیل حیدری از مرکز فرهنگی هنری ۲ گچساران رتبه اول، سونیا آروسی از مرکز فرهنگی هنری شماره یک یاسوج رتبه‌دوم و  زینب طاهری از شهرستان باشت رتبه سوم  این بخش را کسب کردند.

در بخش ملی پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها و همچینی زبان اشاره هیات داوران هیچ اثری را حائز رتبه ندانستند. 

در بخش نوجوان ملی- آیینی-سنتی  هیات داوران میکائیل مقدسی از مرکز شماره دو گچساران را شایسته تقدیر دانستند.
جایزه ویژه بخش قصه‌ی لبخند به فرحناز قبادی مربی فرهنگی مرکز شماره یک یاسوج رسیدو سنا محمدی از همین مرکز نیز شایسته تقدیر در بخش سردار سلیمانی این جشنواره معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =