اهدای تندیس موثر ترین دستگاه فرهنگی جشنواره قصه گویی

در اختتامیه مرحله استانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با حضور شهردار شهرکرد از موثرترین دستگاه فرهنگی مشارکت کننده در رویکرد عمومی‌سازی تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهار محال و بختیاری حجت الله آسمند مدیر کل کانون استان از اهدای تندیس «با قصه لبخند بسازیم» به موثرترین دستگاه فرهنگی مشارکت کننده در رویکرد عمومی‌سازی مرحله ی استانی بیست و پنجمین جشنواره  قصه گویی در شهرکرد با حضور شهردار شهرکرد خبر داد.

مدیر کل کانون در ادامه اضافه کرد: بسیاری از دستگاه های فرهنگی، پرورشی و آموزشی کانون را در عمومی سازی این جشنواره یاری کردند و همواره همدل و همراه ما در مردمی سازی این جریان بودند و طبق شاخص ها و میزان همکاری های به عمل آمده دانشگاه فرهنگیان به عنوان موثرترین دستگاه فرهنگی مشارکت کننده در رویکرد عمومی‌سازی شناخته و از رئیس این دانشگاه ذبیح الله کاوه با تندیس ویژه این جشنواره مزین به شعار امسال « با قصه لبخند بسازیم»  تقدیر شد.

مدیر کل کانون حضور محمد حسین واحدیان شهردار شهرکرد را از مسوولان مردمی و نماینده ی شایسته ی مردم در این جشنواره عنوان کرد و گفت: حضور ایشان و همراهانشان از جمله اکبر ایازی وانانی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نشان دهنده ی توجه این ارگان به عنوان یک ارگان مردمی به بخش فرهنگی شهر است که این تفکر موجب رشد و ارتقای سطح فرهنگ و هنر در شهرکرد می باشد.  

وی با  اشاره به  اینکه رویکرد جدید جشنواره در این دوره به لبخند است، افزود: شعار این دوره جشنواره قصه‌گویی «با قصه لبخند بسازیم» است یاد آور شد: بخش ویژه قصه‌گویی با مو ضوع خنده و قصه‌های کسب‌وکار موضوعی بود که در این دور از مسابقات مورد توجه قرار گرفته است.

آسمند دراین باره افزود: این دوره از جشنواره با هدف عمومی‌سازی و مردمی‌سازی قصه‌گویی در اقشار مختلف جامعه، فضاسازی و ارتقای ظرفیت قصه‌گویی به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی جامعه و تقویت جایگاه قصه‌گویی ایرانی برای ثبت جهانی در بخش‌های «مدرن و کلاسیک»، «آیینی سنتی»، «زبان اشاره» و «۹۰ ثانیه‌ای» برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =