قصه‌های جشنواره‌ی مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره استانی قصه گویی استان کردستان ضبط و پخش می‌شود

به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان و با همکاری معاونت رادیو استان و حزوه هنری کردستان قصه های راه یافته به مرحله‌ی استانی بیست و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی، ضبط و در رادیو کردستان پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان، همزمان با برگزاری مرحله‌ی استانی بیست و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی استان کردستان قصه گویان با حضور در استدیو ضبط صدای پردیس سینمایی بهمن سنندج نسبت به ضبط تخصصی قصه ها اقدام میکنند .

مدیر کل کانون استان کردستان در سخنانی گفت: امسال 40 قصه‌گو در جشنواره‌ی قصه‌گویی شرکت کرده اند که ضبط و پخش این قصه‌ها  می‌تواند در تبلیغ و ترویج قصه‌گویی در سطح استان و کشور و نیز حضور قصه‌گویان و علاقه‌مندان در ادامه راه، تاثیر به‌سزایی داشته باشد.

 وی افزود: امسال الحمدالله شرایط خوبی فراهم شده که ضمن ضبط قصه ها به صورت حرفه ای توسط صدای استان کردستان و پخش از رادیو کردستان انشاالله بتوانیم این قصه ها را در اختیار  برنامه کودک قرار داده تا هنرنمایی قصه‌گویان کردستانی، به نمایش گذاشته شود و هم‌وطنان عزیز و کودکان و نوجوانان استان بتوانند، از این هنر ماندگار، بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =