تماشاخانه‌های سیار کانون در راهپیمایی حمایت از کودکان مظلوم غزه برنامه اجرا کردند

مدیرعامل، معاون و تعدادی از مدیران و کارکنان کانون پرورش فکری در کنار برنامه‌های سه تماشاخانه سیار کانون در راهپیمایی سراسری حمایت از کودکان غزه حضور پیدا کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کانون پرورش فکری با اجرای برنامه‌های مختلف بر روی سه تماشاخانه‌ سیار در خیابان انقلاب (خیابان برادران مظفر، روبروی سینما سپیده و روبروی دانشگاه تهران) در روز ۲۷ آبان ۱۴۰۲ و در راهپیمایی حمایت از کودکان غزه حضور داشتند.
اجرای سرود در مورد صلح و میلاد حضرت زینب(س)، سلام فرمانده، اجرای نمایش «هناس» و فعالیت‌های فرهنگی و هنری از برنامه‌های تماشاخانه سیار بود.

تماشاخانه‌های سیار کانون در راهپیمایی حمایت از کودکان مظلوم غزه برنامه اجرا کردند
نمایش هناس (نفس) به کارگردانی صادق کیانی‌مقدم که به سفارش تماشاخانه سیار کانون و با همکاری و هماهنگی مرکز تولید تئاتر و تئاترعروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید و اجرا می‌شود که به موضوع آسیب دیدن بچه‌ها در جنگ به‌خصوص کودکان بی‌دفاع غزه و فلسطین می‌پردازد.
این اثر روایت مظلومیت کودکان آسیب‌دیده از بمباران شیمیایی جنگ ایران و عراق در دوران دفاع مقدس و بیمارستان المعمدانی شهر غزه و بمباران هوایی رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل است ‌که به شهادت کودکان ختم می‌شود. در پایان فصل مشترک این دو روایت، نمایشگاهی از عکس شهدای کودک برای تماشاچیان برپا می‌شود.

تماشاخانه‌های سیار کانون در راهپیمایی حمایت از کودکان مظلوم غزه برنامه اجرا کردند
در این برنامه حامد علامتی مدیرعامل، محمدرضا کریمی‌صارمی معاون تولید، قاسم سلیمانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل و تعدادی دیگر از مدیران‌کل، به اتفاق جمعی از کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =