استقبال از  دوره بیست و پنجم جشنواره بین‌المللی قصه ‌گویی چشم گیر است

مدیر کل آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور ، در آیین اختتامییه جشنواره قصه گویی خوزستان، استقبال مردم از جشنواره قصه‌گویی را، نشان از اهتمام ویژه قصه‌گویان و قصه دوستان در سراسر کشور دانست.

به گزارش روابط کانون خوزستان، فروهر معدنی در آیین اختتامییه جشنواره قصه گویی خوزستان که به صورت مجازی حضور داشت با اشاره به ثبت ملی قصه‌گویی در سال جاری از سوی کانون پرورش فکری گفت: برای اولین بار در جشنواره بیست و پنجم، جایزه جهانی در نظر گرفته شده است که امیدواریم این رویداد فرهنگی به نام کانون ثبت شود، چرا که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شایسته این نام است و تمام تلاش همکاران و پیشکسوتان ما در برگزاری بیست‌وپنج دوره از این جشنواره ستودنی است.

مدیر کل آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور همچنین ضمن اشاره به تنوع و سلایق متفاوت قصه‌گویان در انتخاب قصه خود، از قصه به عنوان ابزاری تربیتی یاد کرد که به وسطه این هنر فاخر، موثرو کم‌هزینه، می‌تواند برای آموزش مهارت زندگی برای کودکان و نوجوانان ایران‌زمین بسیار کاربردی باشد.

او همچنین اضافه کرد؛ اولیای تربیتی با این ابزار مهم، می‌توانند فرهنگ ایرانی اسلامی را بیش از پیش در کودکان و نوجوانان نهادینه کنند.

مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کشور در قسمت پایانی سخنان خود به بخش‌های مختلف این جشنواره اشاره کرد و گفت: در این بخش‌ها قصه‌گویان به قصه اراده پیشرفت مردمان ایران‌زمین پرداخته و فریاد مظلوم خواهی و حق‌طلبی کودکان غزه را نیز فریاد زدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =