قصه‌های قرآنی می‌تواند تجلی‌گر "هویت" کودکان باشد

معاون استاندار مرکزی در آیین اختتامیه مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره قصه‌گویی برضرورت توجه به قصص قرآنی و مذهبی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی، بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در جمع کثیری از خانواده‌ها و قصه‌گویان شرکت کننده و علاقهمندان قصه در شهر اراک در آیین اختتامیه مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره قصه‌گویی روز دوشنبه 29 آذرماه 1402 ضرورت توجه به قصص قرآنی و مذهبی را مورد تأکید قرار داد و گفت:هدف ازبهترین داستان‌ها در بطن این مصحف شریف قرار دارد که نویسندگان باید به آن اهتمام ویژه داشته باشند.

IMG_6856.JPG

بهنام نظری معاون استاندار مرکزی در این مراسم گفت: قصه و داستان به ویژه قصه‌های قرآنی می‌تواند تجلی‌گر هویت کودکان باشد که خوشبختانه استان مرکزی در بحث هویت فرآیند موفقی را آغاز کرده است و کودکان نیز باید از طریق قصه‌گویی با اصالت فاخر و هویت غنی خود آشنا شوند.

وی یادآور شد:جشنواره استانی هویت در استان اجرا شد که بخش قصه گویی آن به عهده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان،بود و این جشنواره و ترویج قصه گویی  حرکتی مفید در دورهمی خانوادگی و دوری از آسیب های فضای مجازی به همراه خواهد داشت .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =