برترین‌های «ماراتن نویسندگی» معرفی شدند

دومین رویداد ادبی «تهران به روایت دختران» پس از چهار روز برگزاری دوره‌ی آموزشی و «ماراتن نویسندگی»، به کار خود پایان داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این رویداد ادب بخشی از برنامه‌های ۱۷گانه اداره‌کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران بود که به مدت چهار روز با حضور دختران نوجوان تهرانی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شد.

در این برنامه، نوجوانان دختر علاقه‌مند به داستان‌نویسی، ضمن حضور در کارگاه‌های آموزشی نویسندگان به‌نامی همچون محمدرضا شمس، مصطفی خرمان، خسرو باباخانی و عباس قدیرمحسنی؛ با سبک‌های ادبی رئال، فانتزی و معمایی و پلیسی آشنا شدند.

برگزاری نشست دیدار با نویسندگانی چون محمد میرکیانی، محسن هجری، مریم هاشم‌پور و... نیز از دیگر برنامه‌های این رویداد ادبی بود.

در «ماراتن نویسندگی» که پایان‌بخش این رویداد ادبی بود قریب به ۱۵۰ دختر نویسنده نوجوان به رقابت پرداختند.

آثار نوجوانان شرکت‌کننده در این رویداد ادبی در کتابی به چاپ خواهد رسید.

دومین دوره رویداد ادبی «تهران به روایت دختران» در قالب طرح «بورسیه نویسندگان نوجوان» به همت اداره‌کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران و با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف شناخت و فهم دغدغه‌ها و نیازهای دختران نوجوان و خانواده‌های آنان در این کلان‌شهر، به منظور برنامه‌ریزی برای این گروه سنی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =