بیست‌وپنجمین نشست انجمن نویسندگان نوجوان کانون کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

همزمان با بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی بیست و پنجمین نشست انجمن نویسندگان نوجوان استان کهگیلویه و بویراحمد درمرکز شماره یک یاسوج با حضور اعضای انجمن نویسندگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون استان کهگیلویه و بویراحمد ؛نازنین زهرا هوشیاری در جمع اعضای انجمن نویسندگان نوجوان با گرامیداشت «هفته کتاب و کتابخوانی » اظهار کرد: ادبیات هر کشوری میراث‌دار فرهنگ و انتقال‌دهنده‌ی تفکر از یک نسل به نسلی دیگر است و برای اینکه نسلی متفکر تربیت کنیم باید کتاب بخوانیم و فرهنگ مطالعه را در بین قشر کودک و نوجوان گسترش دهیم .
کارشناس آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت کتاب‌خواندن و مطالعه در بالابردن کیفیت نویسندگی به بررسی عناصر داستان به ویژه انواع کشمکش در داستان پرداخت و با نمونه مثال‌های متعدد این عنصر مهم در نویسندگی را به اعضای انجمن آموزش داد .
وی خاطرنشان کرد: نوجوانی که اهل‌قلم هستند اگر در کنار مطالعه کتاب از تجربیات زیستی خودشان در نوشتن بهره بگیرند به طور حتم در معرفی احوال، نیازها، خواسته‌ها و افکارشان برای شناخت دوران نوجوانی و جوانی موفق‌تر خواهند بود .

در ادامه نشست دو اثر از اعضای انجمن نویسندگان توسط کارشناس برنامه و اعضای حاضر در نشست نقد و برسی شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =