افتتاح کتابخانه‌ی مدرسه‌ی نیایش کرمانشاه با همراهی کانون

همزمان با هفته‌ی کتاب و کتابخوانی، افتتاح کتابخانه‌ی دانش در مدرسه دخترانه‌ی نیایش، به مدد جمعی از والدین خیر، اولیاء تربیتی و همراهی مربیان کانون مرکز شماره ۱۲ و اهدای کتاب از سوی کانون به این کتابخانه، انجام گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، همزمان با هفته‌ی کتاب و کتابخوانی، افتتاح کتابخانه‌ی دانش در مدرسه دخترانه‌ی نیایش، به مدد جمعی از والدین خیر، اولیاء تربیتی و همراهی مربیان کانون مرکز شماره ۱۲ و اهدای کتاب از سوی کانون به این کتابخانه، انجام گرفت.
این فعالیت که بنابر درخواست و نیاز مدرسه اجرا شد، ابتدا به‌صورت یک پویش همگانی با عنوان " نذر کتاب " تعداد زیادی از دانش‌آموزان و والدین با اهدای کتاب در این پویش همگانی شرکت نمودند و کانون هم به سهم خود با اهدای چندین جلد کتاب در این امر خداپسندانه و فرهنگی_ تربیتی شرکت نمود.

افتتاح کتابخانه‌ی مدرسه‌ی نیایش کرمانشاه با همراهی کانون
 این کتابخانه طی مراسمی در هفته‌ی کتاب و کتابخوانی با حضور جمعی از مسئولین، دانش‌آموزان و والدین خیر و نیز مربیان کانون افتتاح گردید و بنا شد که مربیان مرکز شماره ۱۲ کانون شهر کرمانشاه، نحوه‌ی چیدن اصولی کتاب‌ها در قفسه را بر اساس دیویی و اصول کتابداری و امانت کتاب و ... را به اولیاء داوطلب به عنوان کتابدار، طی دوره‌ای، آموزش دهند تا دانش‌آموزان بتوانند بهتر و راحت‌تر از کتابخانه‌ی مدرسه استفاده نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =