کانون در سنگر فرهنگ-هنر و دانایی بسیجی‌وار عمل می‌کند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: کانون آمادگی خود را برای حضور پر رنگتر در سنگر فرهنگ – هنر و دانایی در راستای جهاد تبیین و گام دوم انقلاب اعلام می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، هفته بسیج فرصتی است تا گوشه‌ای از خدمات و جهاد خالصانه این قشر از جامعه به تصویر کشیده شود و قلم‌ها از آنها بنویسند.

آنجا که رهبر بسیجی ما آن پیر فرزانه در بخشی از سخنان خود می فرمانید: «بسیج، عبارت است از مجموعه‌ای که در آن، پاکترین انسانها، فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردنِ این کشو جمع شده‌اند.
عزیزان من! آنچه مهمّ است، این است که همه آحاد ملت، بخصوص جوانان، بخصوص اعضای بسیج - بسیج دانش آموزی، دانشجویی، کارگری، صنفی و عشایری، یگانهای گوناگون بسیج - و کسانی که جزو سازمان بسیج نیستند و در واقع جزو بسیجند، همه و همه در پای انجام تکلیف حاضر و آماده باشند؛ خودشان را برای دفاع از اسلام و انقلاب آماده کنند.»

به گفته رهبر معظم انقلاب هر فردی که تکلیف خود را بداند و آن را درست و در راستای دفاع از اسلام، انقلاب ، رهنمودهای امام و و مقام معظم رهبری انجام دهد یک بسیجی است حال در هر پست و شغلی که باشد.

کانون پرورش فکری با مربیان دلسوز و متعهد خود در ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان خصوصا در دورترین روستاها و مناطق کم برخوردار جزو کوچکی از بدنه بزرگ بسیج و ارتش بیست میلیونی است که با انجام فعالیت‌های مختلف زمینه را برای شناسایی، کشف، پرورش و رشد استعدادها انجام می‌دهد.

کودکان و نوجوانان امانت‌هایی پاک و نعمت‌هایی با ارزش از طرف خداوند هستند که امروز ما باید به آنها خدمت کنیم و ضمن نشان دادن راه درست زندگی آنها را برای آینده این کشور و مقابله با هر گونه تهدید و دشمنی آماده کنیم و این کار با ایجاد آگاهی، ایجاد عزت نفس، شادابی و ... امکان‌پذیر است.

مربیان کانون با  داشتن تفکر و روحیه بسیجی در تمام ایام سال در کنار کودکان و نوجوانان بوده و و در این راه از هیچ همراهی و کمکی دریغ نمی‌کنند.

حال هفته بسیج فرصتی شد تا ضمن گرامیداشت ایثارگری بسیجیان و تبریک به خانواده عظیم بسیجیان استان از زحمات مربیان مدیران مراکز قدردانی کنم و آمادگی کانون را برای حضور پر رنگتر در سنگر فرهنگ – هنر و دانایی در راستای جهاد تبیین و گام دوم انقلاب اعلام نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =