فعالیت های کانون برای کودکان ارزشمند و قابل تقدیر است

نماینده مردم شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی در مرکزشماره 2 کانون پرورش فکری بروجرد حضور یافت و با محمد جواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان و مربی مسئول و کارکنان این مرکز دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ عباس گودرزی نماینده مردم شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی در مرکزشماره 2 کانون پرورش فکری بروجرد حضور یافت و با محمد جواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان و مربی مسئول و کارکنان این مرکز دیدار و گفت وگو کرد.
دراین نشست عباس گودرزی نماینده مردم شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از حضور در مرکز فرهنگی هنری و دیدار با مدیرکل استان گفت: فعالیت های کانون برای کودکان ارزشمند و قابل تقدیر است.
وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با فضای مناسب و مربیان توانمند، مفاهیم تربیتی را با به خوبی به به بچه ها انتقال می دهد.
نماینده مردم شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: با توجه به اینکه این مرکز در منطقه کم برخوردار واقع شده است دراجرای برنامه ها نیاز به حمایت و پشتیبانی بیشتری از طرف دستگاه های مرتبط را دارد و بنده هم آمادگی هرگونه پیگیری و حمایت از مراکز کانون از جمله این مرکز را دارم.
وی افزود: کارگاه های متنوعی در زمینه های فرهنگ و هنری در مراکزکانون انجام می شود و این فعالیت ها در رشد و شکوفایی استعداد کودکان ونوجوانان تاثیر بسزایی دارد و ما شاهد پرورش استعدادهای زیادی در این مناطق هستیم. 
عباس گودرزی در پایان صحبت های خود برای باز سازی محوطه و تجهیز مرکز شماره 2 بروجرد ، پیگیری و جلب مشارکت دستگاه های مربوطه از جمله شهرداری، فرمانداری و... قول مساعد و همکاری داد.
در ادامه این دیدار صمیمی محمد جواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان ضمن تبریک هفته بسیج و تقدیر از نماینده مردم بروجرد گفت: مربیان مراکز کانون پرورش فکری در زمینه فعالیت های فرهنگی هنری و ادبی تلاش مضاعف می کنند.
وی افزود: کتاب و کتابخوانی جزء اولویت های مراکز کانون است و ترویج مطالعه در مناطق کم برخوردار ازمهم ترین رسالت های کانون است.
محمدی اضافه کرد: مربیان کانون به منظور تربیت نسل متعهد و انقلابی به عنوان آینده ساز جامعه تلاش می کنند. 
محمدی در پایان گفت: 30 مرکز کانون پرورش فکری شامل 20مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی در شهر ها و روستاهای سراسر استان فعالیت می کنند.
گفتنی است: در این روز محمد جواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان از مراکز شماره یک و سه کانون بروجرد و شعبه کانون زبان این شهرستان بازدید و با مربیان و کارکنان دیدار و گفت و گو کرد.

فعالیت های کانون برای کودکان ارزشمند و قابل تقدیر است

فعالیت های کانون برای کودکان ارزشمند و قابل تقدیر است

فعالیت های کانون برای کودکان ارزشمند و قابل تقدیر است

فعالیت های کانون برای کودکان ارزشمند و قابل تقدیر است


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =