کد خبر: 333990
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
نقد کتاب «مثل هیچ کس» در مراکز فرهنگی هنری حاجی‌آباد، بندرلنگه و بستک

با حضور اعضای مراکز فرهنگی هنری حاجی‌آباد، بندرلنگه و بستک کتاب «مثل هیچکس» به نویسندگی سپیده خلیلی نقد و بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، کتاب «مثل هیچ کس» نوشته سپیده خلیلی رمانی نوجوان است و درمورد یک خانواده سه نفره که شامل پدر، مادر ودختری به نام نیلوفر است که منتظر به دنیا آمدن فرزند خود هستند بعد از تولد فرزند دوم که پسر است و نوید نام دارد خانواده متوجه می شود که او مثل هیچ کس نیست و دچار نقص عضو است و....
این کتاب توسط مربیان ادبی مراکز فرهنگی هنری حاجی آباد، بندرلنگه و بستک برای اعضا خوانش سپس نقد و بررسی شد.
بنا به اظهارات مربیان اعضا پس از خوانش کتاب و دیدن جلد و اسم کتاب اشتیاق آنان به مطالعه بیشتر شد زیرا عقیده داشتن اسم کتاب اسمی متفاوت است و عنوان شاعرانه ای دارد.

نقد کتاب «مثل هیچ کس» در مراکز فرهنگی هنری حاجی‌آباد، بندرلنگه و بستک
در ادامه اعضا با خوانش داستان ماجرا برایشان جذاب و منتظر پایان داستان بودند و رفتارهای شخصیتی داستان را تحلیل کردند و با هم به گفتگو پرداختند. سپس مربیان مراکز عناصر مختلف داستان را به اعضا شرح دادند و ریشه های فرهنگی و اجتماعی داستان را بیان کردند.

نقد کتاب «مثل هیچ کس» در مراکز فرهنگی هنری حاجی‌آباد، بندرلنگه و بستک
گفتنی است، نویسنده کتاب «مثل هیچکس» سپیده خلیلی، نویسنده، مترجم و روزنامه نگار در سال ۱۳۳۸ در شمیران به دنیا آمد و از سال ۱۳۶۸ فعالیت خود را در عرصه نویسندگی و ترجمه آغاز کرد. خلیلی دارای مدرک دکترا در رشته ی روانشناسی بالینی از دانشگاه براون شوایگ آلمان و عضو انجمن روانشناسان کودک ایران است و در کارنامه ی خود بیش از ۱۵۰ عنوان کتاب برای مخاطبان خردسال، کودک، نوجوان و بزرگسالان در زمینه ی تالیف و ترجمه دارد که جوایز جشنواره های کتاب کانون پرورش فکری کودکان، جشنواره مطبوعات کودک، دوچرخه طلایی و ... را برای وی به همراه داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =