دومین نشست فعالان کودک در البرز برگزار شد/حضور دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان در نشست فعالان کودک

دومین نشست فعالان کودک استان البرز با حضور دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان، مربیان کودکستان‌ها و دیگر فعالان کودک البرز به منظور شناخت مسائل این حوزه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسستان البرز، پس از برگزاری اولین نشست فعاالان کودک استان با عنوان قرار کودکی همزمان با ایام هفته‌ی ملی کودک در روز ۲۰ مهرماه ۱۴۰۲ با حضور رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت و دیدار نمایندگان فعالان کودک با نماینده‌ی ولی فقیه در استان، روز سه‌شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ دومین نشست فعالان کودک با دعوت از برخی نمایندگان فعالان کودک و فعالان کودکستان‌های استان برگزار شد.

زینب عاشری، مدیر کل کانون استان در سخنانی در این نشست ضمن بیان مختصری از تاریخچه‌ی شکل گیری قرارگاه کودک و جلسات برگزار شده گفت قرارگاه کودک استان زیر نظر نماینده‌ی محترم ولی فقیه و امام جمعه‌ی کرج و ذیل شورای فرهنگ عمومی در حال فعالیت است و قصد داریم با دعوت از فعالان کودک، مشکلات این حوزه را به ترتیب اولویت احصا کرده و برای آن چاره اندیشی کنیم و از طریق تعامل و هم افزایی با دستگاه‌های مختلف در مسیر حل این مشکلات قدم برداریم.

دومین نشست فعالان کودک در البرز برگزار شد/حضور دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان در نشست فعالان کودک

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در ادامه گفت هدف ما از برگزاری این جلسات شناخت فعالان کودک استان در عرصه های مختلف است و امیدواریم پس از شناسایی حلقه‌های اولیه بتوانیم کم کم تمام فعالان را شناسایی و سپس هسته‌ی اصلی فعالان کودک استان را تشکیل دهیم. این مقام مسؤول در ادامه گزارش کوتاهی از برگزاری اولین نشست فعالان کودک استان ارایه کرده و در مورد آسیب‌ها و مسائل احصا شده توسط اولین گروه فعالان کودک در سه حوزه‌ی امنیت، سلامت و تربیت گفت ما پرسش نامه‌هایی را برای مادران آماده کرده بودیم و از آن‌ها خواستیم تا آسیب‌ها و کمبودهای حوزه‌ی کودک را بیان کنند در ادامه نظرات فعالان هم جمع آوری کردیم و تمام این موارد توسط سحر حقیقی یکی از مربیان فرهنگی کانون تجمیع شده است. گفتنی است قبل از سخنان عاشری،آیات روح بخش کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران و بخشی ااز بیانات مقام معظم رهبری( مدظله‌العالی) با مضمون تربیت کودک و اهمیت آن برای اعضای حاضر پخش شد.

در ادامه این نشست حمید عربیان، از فعالان حوزه‌ی کودک استان و مدیر مجتمع تعلیمی و تربیتی شهید بهشتی کرج در رابطه با بوم مشخص شده برای احصای مشکلات حوزه کودک استان برای حاضران توضیح داده و از آنان خواست تا مسائل را به ترتیب اولویت مشخص کرده و سپس برای حل شدن مشکلات راهکار مشخص کنند .

در پایان این نشست و پس از تکمیل فرم های مربوطه از هر گروه یک نماینده به توضیح مشکلات و راهکارها پرداختند.

حضور دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان در دومین نشست فعالان کودک

حسین امیدیان، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان در بخش‌هایی از نشست فعالان کودک حضور داشت و زینب عاشری، مدیر کل کانون، گزارش کوتاهی از نحوه‌ی فعالیت و اهداف نشست را به ایشان ارایه داد.

دومین نشست فعالان کودک در البرز برگزار شد/حضور دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان در نشست فعالان کودک

لازم به توضیح است علاوه بر این مسوولان، علی الموتی فرد، مدیر دوره‌ اول آموزش ابتدایی، عیسی پور، کارشناس آموزش و پرورش و جمعی از کارشناسان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در دومین نشست فعالان کودک که در مرکز شماره ۳ کانون کرج برگزار شد، حضور داشتند.

گزارش تصویری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =