دیدار مدیر کل کانون پرورش فکری با خانواده شهید سید احمد حسینی

مهدی آقایاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در ادامه دیدارهای خود با خانواده معظم شهدا ، مهمان خانواده شهید بزرگوار سید احمد حسینی در روستای قورتان ( بن رود ) ورزنه بود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، مهدی آقایاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در ادامه دیدارهای خود با خانواده معظم شهدا ، مهمان خانواده شهید بزرگوار سید احمد حسینی در روستای قورتان ( بن رود ) ورزنه بود .

مدیر کل کانون پرورش فکری در این دیدار گفت : تکریم مادرانی که به ندای پیر و مراد خود، معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفته و زینب گونه در حماسه هشت سال دفاع مقدس با تشویق همسران و فرزندان برومند خود آنها را برای حضور در جبهه ها آماده و آنها را تشویق می کردند کاری بسیار ارزشمند و هنرمندانه است و اگر ایثار و شهامت، شجاعت، صبر و استقامت این شیر زنان ایران زمین نبود، خدا می دانست چه بر سر نهال نو پای انقلاب می آمد، این دلاور زنان بودند که فرزندان جوان و نوجوان خود را برای خط مقدم جبهه آماده می کردند و برای دفاع از ولایت با سپرسینه خود باعث شدند  تا یک وجب از خاک مقدس این سرزمین در دست دشمن تا دندان مسلح نیفتد. 

ایشان در ادامه عنوان کرد :

وجود خانواده های معظم شهدا و به ویژه پدران و مادران گرانقدر آنها ، منابع عظیم برکت برای میهن اسلامی ما می باشد. وإنشاءالله به برکت دعای خیر همین مادران و پدران شهدا همه ی ما ادامه دهنده ی راه شهیدان باشیم .

این جانب به رسم قدردانی از صبر و مقاومت و همت وصف ناپذیر مادر شهید بزرگوار سید احمد حسینی و پاسداری ایشان ازولایت و انقلاب اسلامی و ارزشهای دفاع مقدس ، مراتب سپاس و تشکر خود را اعلام می نمایم و امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر ( عج ) موفق و موید باشند .

دیدار مدیر کل کانون پرورش فکری با خانواده شهید سید احمد حسینی

گفتنی مادر شهید بزرگوار سید احمد حسینی در این دیدار ، ضمن دعای خیر برای همه کسانی که مشتاقانه برای مردم خدمت بی منت می کنند بیان کرد : در راه دین و اسلام و پاسداری از ارزشهای دینی و حمایت از رهبری معظم انقلاب اسلامی و دفاع از میهن عزیز مان ایران سرافراز و پیروی کردن از اندیشه های امام خمینی ( ره ) از هیچ کوششی دریغ نکنید و پشت سر رهبر و گوش به فرمان ایشان باشید و ما مادران و خانواده شهدا همیشه دعاگوی شما هستیم و محکم باشید زیرا به قول امام خمینی ( ره )  : " امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند " . ما سپاه قهرمان ، ارتش سرافراز ، بسیج جان برکف و مردم همیشه در صحنه داریم که همیشه آماده دفاع از مملکت هستند .

این مادر عزیز به بیان خاطرات دوران جنگ پرداخت و گفت : سه فرزندم در جبهه بودند و یکی ازآنها شهید شد و من به اتفاق زنان روستا در پشت جبهه مشغول جمع آوری و ارسال کمک های مردمی به جبهه بودیم و این باعث افتخار ماست و ما دراین راه با خدای خود معامله کرده ایم و اجر و مزد هم از خود خدا می گیریم ، ولی به شما مسوولین توصیه می کنم اگر برای خدا و این مردم کار شبانه روزی بکنید و مشکلاتشان را حل نمایید ، ماهم دعاگوی شما هستیم .

شایان ذکر است در این دیدار از یک معلم خلاق ، خانم زهره محمدی قورتانی آموزگار دبستان طلوع دانش روستای قورتان به خاطر شیوه بدیع و نوآورانه خود در " طرح حرف میم مثل مادر " و معرفی شهید بزرگوار سید احمد حسینی از زبان مادرش توسط مدیر کل کانون پرورش فکری استان تقدیر شد و همچنین از زحمات آقای مجتبی قاسمی مدیر اموزشگاه طلوع دانش نیز تجلیل به عمل آمد .

دیدار مدیر کل کانون پرورش فکری با خانواده شهید سید احمد حسینی

رییس آموزش و پرورش منطقه آقای اصغری ، معلمان و انجمن اولیا و مربیان دبستان طلوع دانش در این روز به یاد ماندنی حضور داشتند .

دیدار مدیر کل کانون پرورش فکری با خانواده شهید سید احمد حسینی

دیدار مدیر کل کانون پرورش فکری با خانواده شهید سید احمد حسینی

دیدار مدیر کل کانون پرورش فکری با خانواده شهید سید احمد حسینی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =